هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت/ارائه دستاوردهای نظام در پایتخت انرژی کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25984
ساعت 11:06 چهارشنبه 28 فروردين 1392
رییس روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از ارائه دستاوردهای نظام در پایتخت انرژی کشور همزمان با هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی خبر داد و گفت:این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت به نمایش گذاشتن دستاوردهای نظام در حوزه انرژی است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حسین قربانی افزود: پیشرفت ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه انرژی در سالهای اخیر و با توجه به تهدیدات و تحریم های استکبار جهانیان را شگفت زده کرده است از این رو برپایی نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت نفت خاورمیانه توسط وزارت نفت می تواند فرصت مناسب باشد جهت به نمایش گذاشتن دستاوردهای کشور باشد.
رییس روابط عمومی منطقه ویژه پارس تصریح کرد:سازمان منطقه ویژه پارس نیز با هدف به نمایش گذاشتن دستاوردها و پیشرفتهای صورت گرفته در پایتخت انرژی کشور در این نمایشگاه حضور جدی خواهد داشت و به ارائه بسته های جدید حوزه جذب سرمایه و توسعه اقتصادی قطب انرژی کشور خواهد پرداخت که قطعاً این بسته ها مورد استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.
قربانی خاطرنشان ساخت: وجود زیرساخت های متعدد در منطقه ویژه پارس از جمله یکی از مجهزترین فرودگاههای کشور ، یکی از بزرگترین بنادر صادراتی در جذب سرمایه گذاران و توسعه صنایع پایین دستی می تواند حایز اهمیت باشد.
رئیس شورای فرهنگی منطقه ویژه پارس گفت:غرفه سازمان منطقه ویژه پارس همزمان با افتتاح رسمی این نمایشگاه در سالن شماره 14 محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران میزبان دانشجویان،متخصصان،اساتید دانشگاه،صنعتگران عزیز و تمامی علاقه مندان خواهد بود.
وی افزود: در طی روزهای برپایی این نمایشگاه ، مدیران منطقه ویژه پارس با حضور در غرفه این سازمان پاسخگوی سئوالات مراجعه کنندگان خواهد بود.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو