تعامل با بخش خصوصی به رونق فعالیت های منطقه آزاد كيش افزوده است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25989
ساعت 10:12 جمعه 30 فروردين 1392
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش معتقد است: تعامل و همكاري بخش خصوصي با اين سازمان رونق و شكوفايي كيش را درپي داشته است

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عليرضا عامري در جلسه تقدير از خادمان ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي در كيش با بيان اين كه مقدمات سفر براي تمامي اقشار مختلف كشور به جزيره كيش فراهم شده است، از نقش خدمات رساني مناسب در جذب گردشگر سخن گفت و افزود: در ايام نوروز سال 1392 بيش از 250 هزار گردشگر به كيش سفركردند.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش خاطر نشان كرد: فرودگاه کیش در ايام نوروز یک هزار و 950 پرواز ورودی و خروجی را مدیریت کرد که شامل 20 درصد از پروازهای داخلی کشور بوده است.
وي به تعامل بخش خصوصی با سازمان منطقه آزاد كيش و تمامي دستگاه هاي مستقر در كيش اشاره کرد وگفت : این تعامل و همکاری رونق و شكوفايي كيش را درپي داشته است و موجب رضایت گردشگران و آرامش آنها در جزیره کیش شده است.
عامري به ورود 19 هزار خودرو از سرزمين اصلي به كيش در ايام نوروز اشاره و خاطرنشان كرد: تعداد ورود خودرو به كيش در نوروز امسال، 28 درصد رشد داشته است.
وي همچنين با قدرداني از فرمانداري بندرلنگه و بخشداري ها و شهرداري هاي زير مجموعه آن حوزه به كاهش نارضايتي گردشگران كيش در نوروز سال جاري اشاره كرد و افزود:با برنامه ريزي هاي انجام شده و تجربيات كسب شده در نوروز سال هاي گذشته وهمكاري تمام صنوف كيش،شوراي تامين جزيره،همكارانمان در سازمان منطقه آزاد كيش و بخش خصوصي نوروز سال جاري،توانستيم لبخند رضايت را بر لبان گردشگران كيش بنشانيم.
در پايان اين مراسم از تمامي صنوف بخش خصوصي و اعضا كميته 9 گانه ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي كيش با اهدا لوح و تنديس تقدير شد.

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟