سفر تصوير برداران زير آب به جزيره كيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26017
ساعت 15:36 يکشنبه 1 ارديبهشت 1392
در پي فراخوان ستاد دائمي جشنواره ها و مناسبت هاي جزيره كيش، هنرمندان عكاس و تصويربرداران زيرآب، براي ثبت تصاوير ديدني از جاذبه هاي درياي پيرامون كيش، به اين منطقه سفر خواهند كرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، نخستين جشنواره ملي عكاسي و تصويربرداري زيرآب كه به مناسبت روز ملي خليج فارس در جزيره كيش برگزار مي شود از روز هشتم الي دوازدهم ارديبهشت ميزبان هنرمندان عكاس و تصويربردار خواهد بود.
براساس اين گزارش همراه داشتن وسايل و تجهيزات كامل عكاسي و تصوير برداري و آشنايي به فنون غواصي با اخذ گواهي پزشكي معتبر از شرايط شركت در اين جشنواره است.
شركت كنندگان مي بايست سابقه شركت در جشنواره ها و مسابقات مشابه را داشته و مدارك معتبر از مراجع داخلي وبين المللي عرضه نمايند.
به دليل شفافيت و وجود صخره هاي مرجاني و موجودات دريايي سواحل پيراموني جزيره كيش، اين منطقه به عنوان بهشتي براي غواصان و تصوير برداران زيرآب شناخته مي شود و سالانه تعداد زيادي از هنرمندان اين رشته هنري با سفر به كيش ، دنياي زيرآب اين جزيره را به تصوير مي كشند. اين جذابيت سبب شده است تا با استفاده از اين موقعيت طبيعي مناسب و به پاسداشت روز ملي خليج فارس، برگزاري جشنواره ملي عكاسي و تصوير برداري از دنياي زيرآب كيش در دستور كار ستاد دائمي جشنواره ها و مناسبت هاي جزيره كيش قرار بگيرد.
 

شناسه خبری: 26017

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟