صرفه جویی 28 میلیارد ریالی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26043
ساعت 13:41 سه شنبه 3 ارديبهشت 1392
با اجرای فرآیند های نت بر اساس پایش وضعیت CBM در پایانه غلات بندر امام خمینی(ره) ،صرفه‌جویی معادل 28 میلیارد ریال طی سال 1391 در این پایانه حاصل شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معاون فنی و نگهداری این اداره کل با اعلام این خبر اظهار داشت: در این راستا می توان به طرح ریزی، تدوین، برنامه‌ریزی و اجرای نگهداری و تعمیرات تجهیزات استراتژیک براساس پایش وضعیت (Condition Based Maintenance) اشاره کرد که با به کارگیری تکنیک‌هایی همچون ارتعاش‌ سنجی، حرارت‌سنجی، ترموگرافی، آنالیز انواع روغن موتور دیزل، گیربکس، هیدرولیک، ترانس و... در واحد فنی و نگهداری انجام و با تلفیقی از علم، تجربه و صنعت بومی‌سازی شده است.
بهروز آقایی در ادامه افزود: در طول مدت اجرای این سیستم که به عنوان یکی از پرکاربردترین و تخصصی‌ترین سیستم‌های نوین اجرایی در علم نگهداری و تعمیر محسوب می‌شود، این واحد به گونه‌ای سیاست‌گذاری نموده است تا در کنار اشاعه‌ آن، نسبت به پرورش و ارتقاء سطح تامین‌کنندگان اهتمام ورزیده شود.
وی اظهار امیدواری کرد بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و باتوجه به تشکیل کمیته تخصصی نت واحد فنی و همچنین شورای نت در این اداره کل، اهداف اجرایی کوتاه مدت و بلند مدت ارتقا سیستم‌های نگهداری و تعمیرات در سطح اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان محقق شود.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو