اتصال نرم افزار حقوق منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی به سیستم مالیاتی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26122
ساعت 09:52 چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392
برای اولین بار در بنادر کشور نرم افزار حقوق و دستمزد منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی به سیستم امور مالیاتی کشور متصل شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معاون اداری و مالی این اداره کل بنادر استان خوزستان اظهار داشت:با بهره گیری از توان داخلی و به همت کارشنارسان مالی و انفورماتیک اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان سیستم حقوق و دستمزد امورمالی این اداره کل به سیستم نرم افزاری سازمان امور مالیاتی کشور جهت انتقال اطلاعات مالیاتی اشخاص برای اولین بار در بین بنادر کشور متصل و عملیاتی شد.
جهانگیر نجاتی هدف از اتصال این نرم افراز به سیستم مالیاتی کشور را پردازش انتقال اطلاعات از سیستم مالی نماد به سیستم سازمان امور مالیاتی کشور با حداقل زمان عنوان کرده و حذف کلیه اطلاعات تکراری و اشتباه به صورت خودکار، تجزیه و تحلیل کلیه اطلاعات حقوقی افراد به صورت صحیح و دقیق و صرفه جویی و بهره وری در وقت و زمان انجام کار و افزایش نیروی انسانی از دیگر مزایای بهره گیری از این سامانه جدید برشمرد.
معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان چابک سازی اداری و گسترش خدمات الکترونیک در راستای دولت الکترونیک را از اهداف عمده در این اداره کل عنوان کرد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو