از کارگران نمونه منطقه ویژه پارس تجلیل شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26126
ساعت 14:05 چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392
همزمان با هفته بسیج کارگری و روزجهانی کار و کارگر در آیینی از کارگران نمونه شاغل در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در این آیین مدیرکار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس در سخنانی با اشاره به چگونگی برگزاری این مراسم گفت:این جشن با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی سازمان منطقه ویژه پارس و طبق تاکیدات وزیرمحترم نفت و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با هدف تجلیل از کارگران فعال و نمونه شاغل در پایتخت انرژی کشور برگزار شده است.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجیانی افزود: مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس به عنوان حامی و پشتیبان کارگران عزیز فعال در این منطقه در سالهای اخیر تمام توان خود با بکار گرفته است تا در راستای حمایت و صیانت از حق و حقوق این قشر زحمت کش گام بردارد و با یاری خداوند متعال تاکنون در این مسیر موفقیت های کسب کرده است که در این خصوص می توان به بازگرداندن قریب به 200 میلیارد تومان از مطالبات کارگران طی سالهای 90 و 91 اشاره کرد.
نماینده کارگران منطقه ویژه پارس نیز در این مراسم در سخنانی به بیان برخی مطالبات و دیدگاههای کارگران شاغل در این منطقه پرداخت.
دهاز که از شهروندان شهر شنبه ( از مناطق زلزله زده استان بوشهر ) بود و به نمایندگی از کارگران منطقه ویژه پارس سخن می گفت در سخنان خود با اشاره به کمک های صورت گرفته از صنعت نفت به مناطق زلزله زده استان بوشهر از مجموعه منطقه ویژه پارس و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تقدیر کرد.
در این مراسم باشکوه که مسئولین لشکری و کشوری شهرستان عسلویه و مدیران ارشد صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس نیز حضور داشتند، فرمانده سپاه عسلویه نیز در سخنانی با اشاره به هفته بسیج کارگری به بیان نقش و جایگاه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین سازندگی ایران اسلامی پرداخت.
سرهنگ رفعتی افزود:تشکیلات بسیج کارگری در کشور از سال 1388 و با بکارگیری و عضویت بیش از 380هزار نیروی بسیجی به عنوان یکی از منسجم ترین تشکیلات و نهادهای کارگری در جهان و با هدف حمایت از این قشر ، ایجاد انگیزه و هموارساختن مسیر سازندگی ، اقتصادی و توسعه ایران اسلامی تشکیل گردیده است که طی این مدت کوتاه از تاسیس آن توانسته به دستاوردهای مهمی دست یابد.
در ادامه این مراسم مهندس یوسفی مدیرمنطقه ای شرکت نفت و گاز پارس و مهندس شریف زاده به نمایندگی از شرکت های صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس به بیان سخنانی در خصوص نقش و جایگاه کارگران در توسعه و پیشرفت کشور پرداختند.
مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه ویژه پارس صبح امروز ( چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه) در مرکز همایش های خلیح فارس عسلویه برگزار گردید و در این مراسم با اهداء لوح و هدایای از 500 نفر از کارگران نمونه فعال و شاغل در منطقه ویژه پارس تجلیل بعمل آمد.

شناسه خبری: 26126

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو