نقش آفرینی کارگران در خلق حماسه های ماندگار در پایتخت انرژی کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26127
ساعت 14:12 چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در آیین باشکوه تجلیل از کارگران نمونه منطقه ویژه پارس گفت: تفکرجهادی و بسیجی کارگران در خلق حماسه های ماندگار در پایتخت انرژی کشور نقش آفرین است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسعود نصوری در این آیین با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین روز زن و روز جهانی کار و کارگر با اشاره به نقش کارگران در سازندگی ایران اسلامی گفت: کارگران در این منطقه عظیم صنعتی و انرژی با تفکری جهادی و بسیجی تمام توان خود را جهت خلق حماسه های اقتصادی بکار گرفته اند.
وی افزود: این فرهنگ جهاد و ایثار است که همواره در بین آحاد مردم شریف ایران اسلامی خصوصاً کارگران عزیز و پرتلاش نقش آفرین بوده و توانسته این قشر عزیز را همواره در تمامی آزمون های نظام شکوهمند اسلامی سربلند بیرون بیاورد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس دفاع از کارگران را از اولویت های مهم منطقه ویژه پارس برشمرد و خاطرنشان ساخت: مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس از طرف سازمان منطقه ویژه پارس مامور رسیدگی و دریافت مطالبات کارگران فعال و شاغل در این منطقه می باشد و ما خوشحالیم که امروز می توانیم با افتخار اعلام کنیم که به لطف نظام انقلاب اسلامی و با پیگیری های صورت گرفته در این منطقه شاهد کمترین تضییع حق و حقوق کارگران می باشیم.
نصوری عشق به نظام ، عشق به ولایت و عشق به کشور از مهمترین انگیزه های کاری کارگران در این منطقه برشمرد و گفت: کارگران در این منطقه با عشق به ولایت و تحت فرامین مقام معظم رهبری و در راستای سیاست گذاریهای مقام عالی وزارت نفت و با خلق موقعیت های استثنایی و دستیابی به موفقیت های و پیشرفت های عظیم جهانیان را شگفت زده کرده اند.
وی در پایان با اشاره به حضور کارگران و صنعتگران در تمامی عرصه های اجتماعی و اقتصادی کشور ، به حضور صنعتگران در کمک به زلزله زدگان استان بوشهر اشاره کرد و گفت: خلق حماسه ایثار و همدلی در منطقه زلزله زده شهر شنبه شهرستان دشتی توسط مجموعه صنعت نفت مستقر در استان بوشهر اقدامی ماندگار بود که ما از همگان خصوصاً مدیران ارشد صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس و تمامی کارکنان و کارگران خدومی که در این عرصه حضور یافتند تقدیر و تشکر می کنیم.

شناسه خبری: 26127

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو