در ایام نوروز 92/ جابجایی بیش از 29 هزار مسافر از فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26144
ساعت 15:55 شنبه 14 ارديبهشت 1392
مدیرفرودگاه بین المللی خلیج فارس منطقه ویژه پارس از جابجایی بیش از 29 هزار مسافر در ایام تعطیلات نوروزی در فرودگاه بین المللی خلیج فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فرشید کلاه کج گفت:پارس جنوبی به عنوان قطب انرژی و اقتصادی کشور شناخته می شود و لازم است زیر ساخت های اساسی برای رسیدن به اهداف چشم انداز منطقه فراهم شود.
وی یاد آور شد: عملیات ساخت و تجهیز فرودگاه بین المللی خلیج فارس به عنوان نخستین و یکی از مجهزترین فرودگاههای کشور متعلق به وزارت نفت در خرداد ماه 1382 آغاز و در اسفند ماه 1384 به پایان رسید.
کلاه کج ادامه داد:فرودگاه بین المللی خلیج فارس با بهره گیری از استاندارد های روز دنیا توانسته نقش مهمی در افزایش ضریب ایمنی پروازها و خدمات فرودگاهی و هوانوردی ایفا نماید و این امر در بهبود کیفیت خدمات فرودگاهی بسیار موثر بوده است.
وی با بیان اینکه نظارت بر هماهنگی پرواز شرکت های حمل و نقل هوایی بمنظور جلوگیری از تراکم و ارائه خدمات مناسب فرودگاهی یکی از ماموریت های این فرودگاه است، افزود: تعامل و ارتباط و همکاری بین تمامی ارگان های مستقر در فرودگاه می تواند علاوه بر ایجاد نگرش مثبت در مراجعین نسبت به خدمات صنعت نفت، افزایش رضایت مسافران از خدمات ارایه شده نیز در پی داشته باشد.
مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی 29 هزار و 917 مسافر از این فرودگاه جابجا شده اند، تصریح کرد: از این تعداد به 14 هزار و 786 مسافر ورودی و 15 هزار و 131 مسافر خروجی خدمات فرودگاهی ارایه شده است.
وی همچنین چهارم فروردین ماه را یکی از پرترافیک ترین روز در فرودگاه بین المللی خلیج فارس یاد کرد که در آن روز بیش از 30 سورتی پرواز انجام شد.
در فرودگاه بین المللی خلیج فارس برنامه های منظم پروازی به مقصد های تهران، مشهد، شیراز، کرمانشاه، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز،ساری، دوحه و دبی انجام می گیرد.

شناسه خبری: 26144

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟