فراگیری آموزش های مهارتی نیاز امروز صنعت است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26161
ساعت 08:31 دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
با هدف بهره گیری از تجارب مراکز آموزشی صنعت نفت و تبادل اساتید میان مرکز آموزش صنعت نفت خلیج فارس منطقه ویژه پارس و مجتمع آموزش و فنون اهواز، مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس از این مجتمع آموزشی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عبدالله حاجیانی مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس با بیان این خبر گفت: مجتمع آموزش فنون نفت اهواز یکی از واحد های تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که با بهره گیری از فضای آموزشی به مساحت 36 هزار متر مربع و ظرفیت پذیرش 400 نفر به عنوان یکی از مراکز مهم آموزشی شرکت ملی نفت ایران شناخته می شود.
حاجیانی ادامه داد: این مرکز دارای امکانات آموزشی- رفاهی ، کارگاه های آموزشی متعدد و آزمایشگاه های مجهز به آخرین فناوری ها است که می تواند نقش عمده ای در تربیت افراد متخصص داشته باشد و امیدواریم این بازدید نقطه عطفی در استفاده از تجربیات سایر مراکز آموزش صنعت نفت باشد.
وی یادآور شد: این بازدید با تاکید مدیر عامل محترم سازمان منطقه ویژه پارس انجام شده که نشان از اهمیت و جایگاه دوره های آموزشی فنی و حرفه ای در پیشبرد اهداف صنعت نفت در تربیت افراد متخصص و کار آزموده است.
حاجیانی با بیان اینکه نیاز امروز صنعت توجه به آموزش است افزود:کارآموزان و کسانی که علاقه مند به ورود به صنعت هستتند می توانند با شرکت در کلاس های آموزشی که در بسیاری از مواقع به رایگان بر گزار می شود از فرصت به دست آمده بهره کافی ببرند و بدین وسیله ورود خود را به صنعت تضمین کنند.
وی با بیان اینکه مرکز آموزش صنعت نفت خلیج فارس منطقه ویژه پارس در هر حال حاضر قرارد داد های متعددی باسازمان آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر برای آموزش کارجویان منعقد کرده است افزود: همانطور که در سال گذشته با حمایت های بی دریغ مدیر عامل محترم سازمان منطقه ویژه پارس توانستیم اعتبارات لازم برای آموزش کارجویان کسب کنیم ،امیدواریم در سال جدید نیز با استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود این مرکز را به صورت کامل راه اندازی کنیم.

شناسه خبری: 26161

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو