مجتمع مسکونی240 واحدی درمنطقه ویژه پارس احداث می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26171
ساعت 07:43 سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
بر اساس مصوبه هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران مجتمع 240 واحدی جهت رفاه حال کارکنان منطقه ویژه پارس احداث می شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، وحید مفتخر مدیر تشریفات و امور پشتیبانی با بیان این خبر گفت: منطقه ویژه پارس از مهم‌ترین مناطق کشور است و پیشرفت و توسعه این منطقه در گرو توجه به منابع انسانی با ارزش آن است و امیدواریم با برنامه‌ریزی های انجام شده رضایت کارکنان و خانواده های آنان را جلب کنیم.
مفتخر تاکید کرد: پیشرفت های بدست آمده در قطب انرژی کشور مرهون تلاش و مجاهدت های نیروی انسانی متخصص و زبده آن است و لازم است بستر های لازم برای یک جهش اساسی در توسعه این منطقه فراهم شود.
مدیر تشریفات و پشتیبانی منطقه ویژه پارس با بیان اینکه خلق یک حماسه اقتصادی در این منطقه جز با توکل بر خداوند و اعتماد به توانایی های کارکنان صنعت نفت میسر نیست افزود: باور ما این است که همچون سالیان گذشته، امسال نیز سال افتخار آفرینی کارکنان صنعت نفت در صعود به قله های پیشرفت و سازندگی خواهد بود.
مفتخر تصریح کرد: یا توجه به افزایش روز افزون نیروی کار ضروری است زیرساخت های لازم برای پاسخگویی به نیاز های کارکنان صنعت نفت برای ایجاد انگیزه درآنان برای کار در شرایط سخت فراهم شود.
مدیر تشریفات و امور پشتیبانی در ادامه افزود: بر اساس مجوز هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران مجتمع مسکونی 240 واحدی و رستورانی با ظرفیت 2هزار نفر در منطقه ویژه پارس احداث می شود و به زودی کارگروه تخصصی در این حوزه برای جانمایی محل احداث تعیین خواهد شد.

شناسه خبری: 26171

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو