رونق ورزش هاي دريايي در كيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26176
ساعت 17:57 سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
با گرم شدن هواي كيش، ورود گردشگراني كه براي بهره مندي از ورزش هاي دريايي به اين جزيره زيبا سفر مي كنند افزايش يافته است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با آغاز فصل گرما در كيش، گردشگراني كه تمايل دارند در محيط بكر و آرام به ورزش هاي دريايي بپردازند رو به افزايش است.
اين روزها جزيره زيباي كيش با ميانگين 27 تا 30 درجه سانتي گراد ميزبان هم ميهناني است كه از مناطق مختلف كشور به اين جزيره سفر كردند تا دور از هياهو، غوغا، ازدحام و آلودگي هواي شهرها در ساحل نقره فام كيش به تفريح و ورزش پرداخته و از نزديك جلوه هستي خدا را در سواحل خليج فارس با تارو پود خود حس كنند در همين راستا امكانات مناسبي در پلاژهاي آقايان و بانوان جهت بهره برداري از سواحل در كيش فراهم شده است.
به دليل شفافيت آبهاي سواحل كيش، حاصل تصفيه آب توسط مرجان ها و تعدد ماهيان رنگارنگ، سايت هاي غواصي طبيعي و انسان ساخت، شمار زيادي از گردشگران جذب ورزش غواصي مي شوند.
بر اساس اين گزارش،امكانات پيشرفته ورزش هاي دريايي در كلوپ هاي مختلف در اطرف جزيره فراهم شده است كه نشاني و شماره تماس همه اين مراكز ورزشي در سايت اينترنتي سازمان منطقه آزاد كيش به نشانيwww.kish.ir و در لينك هاي درباره كيش- مراكز ورزشي- كلوپ هاي غواصي و مراكز ورزش هاي دريايي ثبت شده است.
علاوه بر اين طرفداران واليبال نيز در كنار استفاده از امكانات پلاژ آقايان، مي توانند بازي در يك زمين استاندارد واليبال ساحلي را تجربه كنند.

شناسه خبری: 26176

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟