بررسی 1600 طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی در کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26241
ساعت 13:55 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1392
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش گفت: یک هزار و 600 طرح سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی به این سازمان ارائه شده که هم اکنون در حال بررسی است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، شهرام مسعودی پور افزود: سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص جذب سرمایه گذار در بین مناطق آزاد کشور، پیشرو بوده و طی دو سال اخیر، جذب سرمایه گذاری در این منطقه روند رو به رشدی داشته است.
وی با اشاره به مراحل سرمایه گذاری در کیش گفت: در راستای جذب سرمایه گذار، کارشناسان این سازمان نسبت به شناسایی طرح های مختلف که دارای بازدهی مناسب و مطمئن هستند، اقدام کرده و آن را به سرمایه گذاران و کارآفرینان معرفی می کنند.
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: سپس، میزان توان مالی سرمایه گذاران توسط کارشناسان معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان بررسی و پس از محرز شدن توان مالی آنان، قرارداد سرمایه گذاری به امضا طرفین می رسد.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، مسعودی پور با اشاره به اینکه کیش به دومین مقصد گردشگری کشور پس از مشهد تبدیل شده است، افزود: در طرح جامع کیش 51 درصد کاربری های این جزیره، به امر گردشگری اختصاص یافته و این سازمان با کمک بخش خصوصی در حال فراهم کردن زیرساخت های لازم برای توسعه گردشگری در این جزیره است.
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، افزایش ظرفیت مراکز اقامتی را یکی از اولویت های سازمان منطقه آزاد کیش در بخش گردشگری دانست و از ساخت 35 هتل جدید در این جزیره زیبای کیش خبر داد.
وی تاکید کرد: کیش متعلق به همه ایرانیان است و این سازمان تلاش می کند تا زمینه حضور تمامی اقشار مختلف جامعه را در این جزیره فراهم کند.
یادآور می شود؛ در زمان حاضر 47 هتل با سه هزار و 743 اتاق و 11 هزار و 648 تخت در کیش آماده پذیرش گردشگران است. 

شناسه خبری: 26241

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟