در سال گذشته/ 151 قرارداد به ارزش 120 میلیارد تومان در منطقه ویژه پارس منعقد شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26244
ساعت 08:31 پنج‌شنبه 26 ارديبهشت 1392
رییس امور قراردادهای سازمان منطقه ویژه پارس از انعقاد 151 قرارد به ارزش 120 میلیارد تومان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، کیهان تاج الدینی رییس امور قرارداد های سازمان منطقه ویژه پارس با اعلام این خبر گفت: پارس جنوبی از مناطق راهبردی کشور در تحقق شعار حماسه اقتصادی است و باید از تمامی امکانات در رسیدن به این هدف استفاده شود.
تاج الدینی ادامه داد: سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت و شرکت ملی ایران زیر ساخت های لازم برای بهره برداری از میادین گازی پارس جنوبی فراهم کرده است و امیدواریم با گسترش و افزایش خدمات شاهد تحولی عظیم در منطقه باشیم.
تاج الدیینی با بیان اینکه فراهم آوردن شرایط ضروری برای بهره برداری از مزیت های نسبی در حوزه صنعت نفت یکی از اهداف اصلی منطقه ویژه پارس است افزود: مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری در صنعت نفت علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار می تواند تاثیر بسزایی در شتاب پروژه‌ها داشته باشد.
وی با بیان اینکه در سال گذشته 151 پیمان در قالب قرارداد های پیمانکاری و مشاوره منعقد شده است افزود: حجم کلی این قرارداد ها بالغ بر 120 میلیارد تومان است و امیدواریم با ا اجرایی شدن این پیمان ها شاهد تحولی عظیم در زیر ساخت های منطقه باشیم.
رییس امور قراداد ها افزود: با تلاش و پیگیری مدیر عامل سازمان در آینده ای نزدیک قرارداد دو پروژه بزرگ مطالعات بندر خدماتی پارس شمالی و آمایش سرزمینی نیز در حال نهایی شدن است که این امر می تواند پاسخگوی نیاز های صنعتی منطقه ویژه پارس برای ایجاد زیر ساخت های مورد نظر باشد.
تاج الدینی با تشریح برنامه‌های کاری خود در سال جدید بیان داشت: در نظر داریم با تسریع در انعقاد قراردادهای پیش‌بینی شده و یکسان سازی پیمان‌ها بتوانیم رضایت بیشتر مشتریان و دریافت کنندگان خدمات سازمان را کسب کنیم که پس از بررسی و تدوین روش ها و دستور العمل های مورد نظر این موضوع به کلیه شرکت های طرف قرارداد ابلاغ خواهد شد.
وی همچنین در پایان از ارایه چک لیست جامع بررسی اسناد مناقصه و تنظیم قراردادها در سال جدید خبر داد.

شناسه خبری: 26244

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو