فراخوان جذب ایده ها و طرح های خلاقانه در برگزاری جشنواره تابستانی کیش

شانزدهمین جشنواره تابستانی در سال 92 با بهره گیری از طرح ها و ایده های جذاب و خلاقانه شرکت ها و موسسه های معتبر فرهنگی و هنری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ستاد دائمی جشنواره ها و مناسبتهای کیش از شرکت ها و موسسه های معتبر فرهنگی و هنری براي برگزاري جشنواره تابستاني كيش دعوت به همکاری کرده است.
ارائه طرح توجیهی و امکان سنجی چگونگی اجرای جشنواره درکیش ، ارائه کنداکتور و جدول برنامه ها، هنرمندان پیشنهادی و عوامل اجرایی، ارائه مدارک، سوابق کاری وفعالیت های فرهنگی و هنری ، از شرايط حضور در اين فراخوان مي باشد.
شرکت ها و موسساتی که برای طرح های پیشنهادی خود از حمایت حامی مالی (اسپانسر ) و همچنین سابقه فعالیت در جزیره کیش برخوردار هستند در اولویت قرار خواهند گرفت.
اين گزارش مي افزايد طرح ها و ایده های علاقه مندان به حضور در اين جشنواره حداكثر تا يك هفته بايد به دبيرخانه ستاد دائمي جشنواره ها و مناسبت های کیش ارسال شود.
لازم به ذكر است با توجه به شروع فصل تابستان و تعطيلات تابستاني دانش آموزان و دانشجويان و به منظور ايجاد جذابيت براي حضور مسافران در اين فصل، برنامه هاي متنوع و شاد فرهنگي و هنري براي گردشگران به همراه اهداي جوايز متعدد و ارزشمند در نظر گرفته شده است كه با همكاري بخش خصوصي و ارائه تخفيف در انواع خدمات و كالا انجام خواهد شد.
گفتنی است جزیره کیش از پانزده سال قبل تا کنون هر ساله با برپایی جشنواره تابستانی ، جنگ های شاد شبانه با حضور هنرمندان به نام کشورمان و اهدای جوایزنفیس به مسافران، میزبان گردشگران بسیاری است که از مناطق دور و نزدیک كشورمان برای حضور در جشنواره به کیش سفر می کنند.
شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش نیز از بیست و نهم خرداد سال جاری و همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) آغاز شده و تا 15 شهریور ماه سال جاری مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) ادامه خواهد داشت و در طی این مدت به مناسبت ایام سوگواری شهادت مولی الوحدین حضرت علی (ع) ده روز تعطیل خواهد بود.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :