توليد ورق هاي كامپوزيت در منطقه ويژه اقتصادي شيراز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26261
ساعت 08:03 دوشنبه 30 ارديبهشت 1392
کارخانه پرمیوم باند و آلوبوند در ایران يكي از كارخانجات مستقر و فعال در منطقه ويژه اقتصادي شيراز است كه درزمینی به مساحت چهل هزار متر مربع در زمینه طراحی و تولید انواع ورق هاي كامپوزيت با برندهاي ثبت شده جهاني آلوبوند و پرميوم باند فعاليت دارد.

به گزارش پايگاه خبري مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مقدار توليدات اين كارخانه 660 هزار متر مربع در ماه است كه 80 درصد مواد اوليه از بازارهاي داخلي و 20 درصد ديگر از بازارهاي خارج از كشور تأمين مي شود.
طبق مصوبات كميسيون ارزش افزوده كه منطقه ويژه اقتصادي شيراز نيز در اين كميسيون داراي يك نماينده است، اين محصولات داراي 47 درصد تخفيف معافيت گمركي ناشي از ارزش افزوده مي باشند.
اين كارخانه يكي از بزرگترين توليد كنندگان ورق كامپوزيت آلومينيوم به همراه مجهزترين آزمايشگاه ها و 72 طيف رنگي بوده كه در سطح خاورميانه متنوع ترين رنگ ها را دارا است.
منطقه ویژه اقتصادی شیراز با مزایایی همچون نزديكي به فرودگاه بين المللي شيراز و دسترسي آسان به تمامي مراكز استانها، كشورهاي حاشيه خليج فارس و اروپا به منظور تسريع حمل ونقل در امر صادرات و واردات، ارتباط با جاده كمربندي جنوب شيراز و نيز جاده ترانزيتي شيراز به دو بندر بزرگ تجاري (بندرعباس و بندر بوشهر) ونيز شهرهاي اصفهان و كرمان، مجاورت با خطوط راه آهن پيش بيني شده شيراز، اصفهان و گل گهر و بوشهر و نزديكي به جامعه شهري و شهرك هاي بزرگ صنعتي شيراز كه با توجه به داشتن آب و هواي مطلوب، محلي مناسب براي نگهداري كالا و فعاليت هاي تجاری، صنعتی و بازرگانی است.

 

شناسه خبری: 26261

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو