در منطقه ویژه پتروشیمی برگزار شد/ گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26275
ساعت 13:42 سه شنبه 31 ارديبهشت 1392
به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران حوزه ارتباطات طی نشستی با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی این روز را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، کارکنان واحدهای مخابرات، فناوری اطلاعات و روابط عمومی این سازمان در نشستی صمیمی با مدیرعامل روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را پاس داشتند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با اشاره به اهمیت ارتباطات مخابراتی در دنیای امروز، گفت: درصد بالایی از خدمات دنیای مدرن بر پایه ارتباطات مخابراتی استوار است و این زیرساخت اساسی یکی از فاکتورهای مهم ارزیابی میزان پیشرفت جوامع به شمار می رود.
علی یزدانی، با اشاره به ظرفیت های کمی مناسب ایجاد شده حوزه ارتباطات در منطقه ویژه خواستار توسعه کیفی این خدمات شد و خاطر نشان کرد: اگر تصور شود توقف در شرایط فعلی در آینده نیز موجب پیشرفت خواهد بود، اشتباه بزرگی مرتکب شده ایم. سرعت ورود تکنولوژی های امروز به قدری است که نمی توان برای مدت طولانی به فن آوری های خود بسنده نمود و به صورت مستمر باید آنها را روزآمد کرد.
وی ارتباطات مخابراتی را دست راست تمدن صنعتی دانست و گسترش فرهنگ مطالعه علمی، الگوبرداری از نمونه های موفق، ارتباط با مراکز تخصصی و آموزش را از جمله راهکارهای ارتقا کیفیت در حوزه ی ارتباطات برشمرد.
پیش از سخنان مدیرعامل، روسا و کارشناسان حاضر در جلسه ضمن بیان کلیات، اهداف، برنامه ها و دستاوردهای واحد خود، سوالات، نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در فضایی باز با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در میان گذاشتند.

شناسه خبری: 26275

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو