برپایی آیین تجلیل از خادمین نوروزی ستاد دایمی تسهیلات سفرهای قشم

آیین تجلیل از خادمین نوروزی ستاد دایمی تسهیلات سفرهای قشم با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاونین و مدیران این سازمان، در تالار وحدت شهر قشم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اسفندیار حیدری پور، در ابتدای سخنرانی خود در این آیین با تشبیه ادارات، نهادها و افراد دخیل در ستاد نوروزی قشم به خانواده و قدردانی از تلاش شبانه روزی آنان گفت: در هیچ یک از استان های کشور آن اندازه همدلی و همکاری که در میان مردم و مسئولان قشم برای پذیرایی شایسته از مهمانان نوروزی دیده می شود، به چشم نمی آید، چرا که با وجود پاره ای اختلاف سلیقه ها اعضای این خانواده بزرگ برای ارائه بهترین خدمات به مسافران نوروزی شب و روز نمی شناسند.
حیدری پور به شرایط استثنایی جزیره قشم در تعطیلات سال نو نیز اشاره کرد و گفت: ما در شرایطی در نوروز امسال پذیرای نزدیک به یک میلیون نفر بودیم که این رقم 10 برابر جمعیت طبیعی قشم و از این منظر غیر قابل مقایسه با سایر نقاط کشور است.
وی با توصیف فعالیت 15 روزه ستاد نوروزی قشم به مثابه رویدادی بزرگ، سپاس ویژه خود را نثار مردم جزیره قشم کرد و ادامه داد: مردم شریف و مهمان نواز قشم، به خصوص بومیان با حسن نیت و بزرگواری به روی مهمانان آغوش گشودند و ستاد نوروزی را در هر شرایطی یاری کردند.
رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم، یکی از بزرگ ترین کارهای انجام شده در طول ایام نوروز را فعالیت های صورت گرفته در حوزه حمل و نقل، به ویژه حمل و نقل دریایی دانست و افزود: تنها در یکی از روزهای تعطیلات آغاز سال، شاهد ورود قریب 12 هزار دستگاه خودرو به جزیره و خروج بیش از هفت هزار دستگاه دیگر بودیم که مدیریت و انجام شایسته چنین حجم عظیمی از ورود و خروج به راستی جای تقدیر دارد.
وی با یادآوری زحمات تمامی فعالان و یاری رسانان ستاد نوروزی از پلیس راه، راهنمایی و رانندگی، دریابانی، نیروهای امنیتی، مدیریت ویژه 
فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج، فرمانداری، شهرداری ها، شواراهای شهر و روستا، شرکت های تعاونی و بخش خصوصی، فعالان حوزه بهداشت و درمان، اصحاب رسانه، بانک های خصوصی و دولتی، فرودگاه بین المللی قشم و بسیاری دیگر از همراهان سازمان منطقه آزاد قشم سپاس گزاری کرد.
در پایان این آیین با اهدای هدایا و لوح تقدیر از بیش از هشتاد تن از خادمین نوروزی ستاد تسهیلات سفرهای قشم، به نمایندگی از تمامی دست اندرکاران این ستاد، تجلیل به عمل آمد.

امتیاز به خبر :