بررسي مديريت برند درصنعت گردشگري درهمايش آموزشي جزيره كيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26312
ساعت 21:05 سه شنبه 7 خرداد 1392
همايش آموزشي برند درصنعت گردشگري با حضور اساتيد مطرح اين رشته دركيش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در اين همايش كه با حضور مسئولان گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش ، جامعه گردشگري ،دفاتر خدمات مسافرتي وپيشكسوتان ، اساتيد ودانشجويان حوزه گردشگري برپاشد برند گردشگري ، جهاني سازي برند وبرند درايجاد وارتقاء روابط بين الملل از مهمترين محورهاي سخنراني در اين همايش بود.
محمود سميعي نصر دكتراي بازاريابي بين الملل ، دكتر عظيم فضلي پور دكتراي حقوق ومديريت استراتژيك برند ودكتر جمشيد آريا داد مديريت منابع انساني سخنرانان اين همايش بودند.
تلاش براي توسعه وارتقاء صنعت گردشگري درجزيره كيش از اهداف اصلي برگزاري اين همايش بود.
اهميت صنعت گردشگري درتوسعه اقتصادي كشور ، نقش مديريت شهري درتصوير سازي ذهني گردشگران ، نقش تبليغات درتوسعه نام تجاري ، استاندارد وارزش گذاري برند ، نقش برند درمديريت گردشگري وجذب گردشگر داخلي وخارجي ومديريت توسعه منابع انساني با بهره گيري از استاندارد برند از جمله موضوعاتي بود كه درهمايش مديريت برند درگردشگري بررسي شد.

شناسه خبری: 26312

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟