جشنواره تابستانی کیش/حضور هنرمندان سینما در جشنواره

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26370
ساعت 09:58 دوشنبه 20 خرداد 1392
سازمان منطقه آزاد كيش براي برگزاري هر چه با شكوه تر شانزدهمين جشنواره تابستاني كيش برنامه هاي شاد و متنوعي تدارك ديده است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با نزديك شدن به آغاز شانزدهمين جشنواره تابستاني كيش در 29 خرداد ماه جاري، خيابان ها و معابر كيش بيش از گذشته آذين بندي شده و برنامه‌هاي شاد و متنوعي همچون موسيقي محلي، پاپ، نورافشانی، حرکات آیینی اقوام، نمايش طنز، حضور چهره هاي مشهور و محبوب هنر و سينما و صدها برنامه در حوزه هاي فرهنگي، هنري و تفريحي ... براي هر شب در جشنواره تابستاني كيش در نظر گرفته شده است.
علاوه بر جوایز نقدی و غیرنقدی هر شب یک خودرو به قید قرعه به خوش شانس ترین مسافر حاضر در این جشنواره اعطا می شود و براساس برنامه ریزی های به عمل آمده در مدت برگزاری جشنواره ، یک روز در هر هفته علاوه بر مسافران ، کیشواندن نیز می توانند در قرعه کشی ویژه خودرو شرکت كنند.
همچنين علاوه براين، مقرر شده است جامعه بازاريان كيش با برنامه ريزي مناسب و هماهنگي با تمامي بازارها، برنامه هاي ويژه اي را براي گردشگران در بازارهاي اين جزيره زيبا تدارك ببيند.
شانزدهمين جشنواره تابستاني كيش 29 خرداد ماه مصادف با ولادت حضرت علي اكبر (ع) آغاز و تا 15 شهريور ماه سال جاري مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) پايان مي يابد و طي اين مدت به مناسبت شهادت حضرت علي (ع) برنامه هاي جشنواره تابستاني 10 روز تعطيل خواهد بود.
ياد آور مي شود در طي برگزاري چهاردهمين و پانزدهمين جشنواره تابستاني كيش دو ميليون و 237 هزار نفر از 473 مورد اجراي برنامه هاي اين جشنواره ها ديدن كردند و در اين ميان، برنامه هاي ياد شده سه هزار و 105 دقيقه به صورت زنده و 9 هزار و 319 دقيقه به صورت بازپخش از تلويزيون پخش شد.

شناسه خبری: 26370

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟