جشنواره تابستانی کیش/ تخفیف 15 تا 30 درصدي هتل ها و مراکز اقامتی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26398
ساعت 15:28 پنج‌شنبه 23 خرداد 1392
گردشگران و مسافران کیش در شانزدهمین جشنواره تابستانی از تخفیف 15 تا 30 درصدی هتل ها و مراکز اقامتی بهره مند می شوند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسیح الله صفا مدیر جامعه هتلداران کیش از تخفیف 15 تا 30 درصدی هتل ها و مراکز اقامتی در طول برگزاری جشنواره خبر داد و گفت: با توجه به تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر تعامل بخش خصوصی برای برگزاری با شکوه شانزدهمین جشنواره تابستانی، تمامی مراکزاقامتی جزیره کیش ملزم به ارائه تخفیف هزینه اقامت گردشگران در ایام جشنواره شدند.
وی با اشاره به این که برخی هتل ها با آژانس های گردشگری قرارداد سالیانه منعقد کرده اند گفت: برای رفاه بیشتر گردشگران مسئولان هتل ها ملزم شده اند هنگام عقد قرارداد های سالیانه با آژانس های گردشگری نیز تخفیف ایام جشنواره را در مفاد قراردادهای خود در نظر بگیرند تا آژانس های گردشگری مستقر دراستان های دیگر نیز در ارائه تخفیف به گردشگران با سایر هتل های جزیره کیش هماهنگ باشند.
مسیح الله صفا تاکید کرد: آنچه بیش از کاهش هزینه های اقامتی اهمیت دارد ارائه خدمات مطلوب تر ومطابق با استاندارد و حفظ سلامت گردشگران است.
وی افزود: روند نظارت بر خدمات ارائه شده در هتل ها ومراکز اقامتی در ایام جشنواره نیز با دقت بیشتری پیگیری خواهد شد و چنانچه هتلی در زمینه کیفیت خدمات و رعایت موازین بهداشتی مرتبط با سلامت گردشگران کوتاهی کند به شدت با متخلفان برخورد خواهد شد.
رییس جامعه هتلداران ابراز امیدواری کرد با ادامه حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش از بخش خصوصی شاهد تقویت صنعت گردشگری و جذب بیشتر سرمایه گذاران فعال در این حوزه و همچنین گردشگران بیشتر به جزیره کیش باشیم.
شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش از بیست و نهم خرداد سال جاری وهمزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) آغاز شده و تا 15 شهریور ماه سال جاری مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) ادامه خواهد داشت.
جزیره کیش با 92 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری کرانه جنوبی کشورمان واقع شده است و در حال حاضر با 46 هتل ، 4800 اتاق با یازده هزار و صد و هفتاد تخت اقامتی سالیانه پذیرایی بیش از یک میلیون و پانصد هزار گردشگر داخلی و خارجی است.

شناسه خبری: 26398

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟