ارائه دستاوردهای فنی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) در همایش های علمی‎

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26489
ساعت 17:51 سه شنبه 11 تير 1392
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از ارائه مقاله در چهارمين همايش الگوبرداري از بهترين تجربيات در مديريت نگهداري و تعميرات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویزه اقتصادی، معاون فني و نگهداري اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : اين همايش توسط مركز مطالعات و اطلاعات كاربردي ايران، به مدت دو روز طی ارديبهشت ماه سال جاری در محل هتل آكادمي تهران و با حضور حدوداً 70 نفر از 44 شركت و سازمان دولتي و خصوصي برگزار شد.
بهروز آقایی در ادامه افزود: طي اين همايش شش تجربه مفيد در زمينه مديريت نگهداري و تعميرات، پنج كارگاه آموزشي، پنج كلاس آموزش و سه سخنراني انجام شد.
وی در خصوص موضوعات مطرح شده در این همایش گفت : يكي از نقاط قوت همايش مذكور تمركز بر ارائه تجربيات و مقالات كاربردي و همچنين اشتراك و ارائه دانش مفيد و تجارب كسب شده بود.
مقاله بندر امام با عنوان «مميزي سيستم نگهداري و تعميرات و نتايج كسب شده در مجتمع بندري امام خميني(ره)» در اين همايش ارائه گرديد و حسب بازخوردهاي اخذ شده، تجربه ارائه شده از سوي منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) مورد توجه مناسب شركت‌ها و سازمان‌ها (خصوصاً دولتي) قرار گرفت.

شناسه خبری: 26489

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو