راه اندازي مركز HSE تخصصي تجهيزات فني در منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني (ره)

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26501
ساعت 07:57 چهارشنبه 12 تير 1392
به منظور ارتقاء دانش و فرهنگ ايمني در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خميني‌(ره)، اولين مركز HSE تخصصی با رویکرد جلوگیری از حوادث تجهیزاتی با حضور معاون فني و نگهداري، ادارات و شركت‌هاي زير مجموعه ی این واحد افتتاح و شروع به كار كرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معاون فني و نگهداري اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: اين مركز با هدف راه‌اندازي مرکز دائمي آموزش و برگزاری کلاس‌های آموزشی (تئوری و عملی (HSE جهت پشتیبانی مرکز HSE اداره کل بنادر و دریانوردی تجهیز و راه اندازی شده است.
‌بهروز آقایی با اشاره به لزوم ایجاد زمینه فعالیت‌های رقابتی در ایمنی تجهیزات بین شرکت ها و مكان مستقل جهت برگزاری جشن‌ها و مناسبت‌ها و ایام خاص برای اشاعه فرهنگ HSEتصریح کرد: ایجاد دبیرخانه HSE واحد جهت انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و طرح های مطالعاتی از دیگر اهدافی است که در پی راه اندازی این مرکز مستقل دنبال می شود.
معاون فنی و نگهداری در خصوص ویژگی این مرکز بیان داشت: ساخت غرفه‌های دائمی جهت به روزآوری تولیدات جدید در تجهیزات بهداشت حرفه ای و وسایلPPE و تجهیزات آتش نشانی و ایجاد جایگاهی جهت تبادل اطلاعات فنی و HSE ضمن برگزاری کمیته های ایمنی و محیط زیستی در مجتمع تعميرگاهي تجهيزات خشكي از جمله مشخصه های این مرکز انحصاری به شمار می آید.
وي همچنين خاطر نشان كرد كه اين پروژه با مشاركت بخش خصوصي راه‌اندازي شد و اميد است گامي بلند در زمينه ارتقاء ايمني در اداره كل باشد.

شناسه خبری: 26501

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو