صدور کارت بازرگانی در منطقه ویژه پارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26510
ساعت 15:30 پنج‌شنبه 13 تير 1392
مدیر امور گمرکی سازمان منطقه ویژه پارس از صدور کارت بازرگانی در منطقه ویژه پارس به منظور تسهیل در ورود و خروج کالا از پایتخت انرژی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اسماعیل احمدی با بیان این خبر افزود: سازمان منطقه ویژه پارس در راستای انجام رسالت و وظایف محوله و همچنین بستر سازی مناسب در زمینه ورود و خروج کالا در راستای کمک به پیشرفت و توسعه پروژه های عملیاتی در منطقه ویژه پارس، از تمامی ظرفیت های قانونی خود استفاده خواهد کرد.
وی تصریح کرد: با هدف آسان سازی و صرفه جویی در زمان، روند اجرایی شدن صدور کارت بازرگانی در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان امور گمرکی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صورت می گیرد.
احمدی افزود: با اجرایی شدن مراحل صدور کارت بازرگانی که با پیگیری ها و تلاش های مدیر عامل سازمان منطقه ویژه محقق گشته است، پیمانکاران و فعالان اقتصادی و تجاری در حوزه صنعت بالنده نفت می توانند با بهره گیری از این امتیاز به گسترش و توسعه فعالیت های بازرگانی خود بپردازند.
سال گذشته بالغ بر 15 میلیارد دلار کالا از گمرک منطقه ویژه پارس صادر و وارد شده است که صدور کارت بازرگانی امر مهمی در تسهیل این حجم از معاملات صورت خواهد داد.

شناسه خبری: 26510

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو