توليد انواع كيت هاي تشخيص طبي- آزمايشگاهي در منطقه ويژه اقتصادي شيراز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26533
ساعت 09:30 يکشنبه 16 تير 1392
شركت بايركس فارس يكي از كارخانجات مستقر و فعال در منطقه ويژه اقتصادي شيراز مي باشد كه درزمینی به مساحت 2500 متر مربع در زمینه طراحی و تولید انواع كيت هاي آزمايشگاهي فعاليت دارد.

به گزارش پايگاه خبري مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اين شركت با توجه به حساسيت بسيار بالاي محصولات آزمايشگاهي در امر توليد، ارتباط مستقيم و تنگاتنگي با بيمارستانها و آزمايشگاههاي سراسر كشور داشته و همگي در راستاي سلامت و تندرستي جان انسانهاست. 
شايان ذكر است كليه مواد اوليه و محصولات شركت بايركس فارس منطبق با استانداردهاي جهاني ISO 13485 – 9008 – 9001 بوده و داراي تاييديه بين المللي شركت SGS انگلستان است.
شركت بايركس فارس با دارا بودن دانش فني داخلي و نيروهاي متخصص و كاردان، كليه مواد اوليه خود را با توجه به حساسيت بالا از خارج از كشور تامين مي كند.
اين محصولات در بازارهاي داخلي كه شامل آزمايشگاه ها و بيمارستانها و مراكز درماني است عرضه مي شود.
لازم به ذكر است توليد اين نوع كيت هاي آزمايشگاهي پيش از اين با اين ابعاد و گستردگي در ايران موجود نبوده كه اكنون شركت بايركس فارس يكي از واحدهاي مستقر در منطقه ويژه اقتصادي شيراز همگام در خدمت رساني به سلامت جامعه پيشگام در اين مهم شده است.
يكي از مزيت هاي خوب اين محصولات قيمت مناسب كالا بوده كه پيش از اين، واردات آن با قيمت تمام شده بالا بر اقتصاد كشور تحميل مي گرديد كه هم اكنون با توليد در داخل از ديدگاه اقتصادي مقرون به صرفه بوده و سبب جلوگيري از خروج ميلياردها ارز از كشور گرديده است.

شناسه خبری: 26533

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو