10 هزار واحد مسکونی صنعت نفت در منطقه ویژه پارس احداث خواهد شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26559
ساعت 20:05 سه شنبه 18 تير 1392
در سومین جلسه تخصصی کارگروه اسکان منطقه ویژه پارس، ضمن تقدیر از پیشرفت های صورت گرفته در منطقه ویژه پارس و تاکید بر تسریع پروژه های در دست اجرا‏، بر نیاز صنعت نفت برای احداث یک شهرک 10 هزار نفری طی سال های آینده مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سومین جلسه کارگروه اسکان منطقه ویژه پارس با حضور نماینده معاونت توسعه منابع انسانی وزارت نفت و نمایندگانی از سازمان منطقه ویژه پارس ،شرکت‌های نفت و گاز پارس ، مجتمع گاز پارس جنوبی در سالن جلسات این سازمان تشکیل شد.
دولتی زاده جانشین مدیر عامل در امور اجرایی و رئیس کارگروه اسکان منطقه ویژه پارس ضمن تاکید بر اعمال مدیریت یکپارچه در این زمینه، نیاز صنعت نفت طی سال‌های آینده در این منطقه را 10 هزار واحد مسکونی دانست و افزود: طبق قانون، مسئولیت احداث، تجهیز و مدیریت شهرک‌ها و کمپ های مسکونی در این منطقه بر عهده سازمان منطقه ویژه پارس است.
محمد نوروزی فرد مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس و دبیر کارگروه های شش‌گانه پارس جنوبی با تشریح ابعاد و ویژگی های طرح اسکان کارکنان بر اهمیت و جایگاه تسهیلات رفاهی در منطقه ویژه پارس تاکید کرد.
نوروزی فرد با بیان اینکه پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیر گذار در سطح کشور است افزود: فراهم نمودن امکانات مورد نیاز برای کارکنان صنعت نفت در قطب انرژی کشور از ملزومات یک جهش بزرگ اقتصادی است و ما باید برای رسیدن به این هدف تمام توان خود را به کار ببریم.
محی الدین جعفری مدیر طرح های مهندسی سازمان منطقه ویژه پارس ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های اسکان 2500 نفری سیراف و مکان یابی احداث شهرک بزرگ 10 هزار واحدی منطقه ویژه پارس افزود: هزینه احداث پروژه مسکونی 2500 نفری بالغ بر هزار و هفتصد میلیارد ریال است.
دشتی زاده نماینده معاونت توسعه منابع انسانی وزارت نفت نیز ضمن اشاره به توسعه و تقویت ساختار سازمانی برخی ادارات کل این معاونت‏، آن را گامی موثر در جهت تسهیل و تسریع فرآیند سیاستگذاری و تصمیم گیری یکپارچه در حوزه های رفاهی ، بهداشت و درمان و سلامت کارکنان شاغل در صنعت نفت و به خصوص منطقه ویژه پارس دانست.
وی اخذ مجوزهای قانونی جهت تامین مسکن مورد نیاز کارکنان شاغل در منطقه ویژه پارس، به خصوص نیروهای جدید الاستخدام مجتمع گاز پارس جنوبی را از اولویت های کاری معاونت توسعه منابع انسانی وزارت نفت دانست.
در پایان جلسه نیز نمایندگان شرکت های اصلی مستقر در منطقه در خصوص شرایط مطلوب اسکان کارکنان و چگونگی احداث کمپ های جدید در منطقه ویژه پارس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شناسه خبری: 26559

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو