زیرساخت ها جهت جذب سرمایه در پایتخت انرژی کشور فراهم آمده است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26560
ساعت 20:09 سه شنبه 18 تير 1392
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در نشست شورای مدیران این سازمان با اشاره به برخی فعالیتهای صورت گرفته در حوزه جذب سرمایه و حضور سرمایه گذاران در پایتخت انرژی کشور گفت:زیرساخت ها جهت جذب سرمایه در پایتخت انرژی کشور فراهم آمده است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسعود نصوری در نشست شورای مدیران این سازمان با اشاره به جایگاه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عرصه ملی و بین المللی گفت: تلاش برای گسترش فعالیتها در حوزه های اقتصادی و انرژی در این منطقه عظیم از اولویت هاست و مدیران و کارکنان منطقه ویژه پارس باید تمام تلاش خود را بکار گیرند تا بتوانیم این منطقه اقتصادی و انرژی را به عنوان نماد توانمندی ایران اسلامی در عرصه بین المللی معرفی نماییم.
وی تصریح کرد: در راستای چشم انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برنامه ریزی جهت جذب سرمایه و سرمایه گذاران در پایتخت انرژی کشور از دغدغه مسئولان و خدمتگزاران نظام و صنعت بالنده نفت است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به فعالیت ها و رایزنی های صورت گرفته جهت تسهیل ضوابط در حوزه جذب سرمایه و سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارس افزود: با برپایی نشست های متعدد در سطح ملی و منطقه ای و در نظر گرفتن تمامی جوانب قانونی زیرساخت ها و موقعیت لازم جهت کاهش زمان پروسه جذب سرمایه در قطب انرژی کشور فراهم آمده است که با یاری خداوند متعال این گام مهم می تواند در جذب سرمایه گذاران ملی و بین المللی تاثیرگذاز باشد.
مهندس نصوری خاطرنشان ساخت : سازمان منطقه ویژه پارس با بهینه کاوی مناطق آزاد و ویژه جهان و مطالعه فنی و تخصصی در این حوزه ها راهکارهای توسعه ای منطقه ویژه پارس به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مناطق آزاد و ویژه کشور را شناسایی کرده است و با تشکیل کارگروه هایی ویژه به بومی سازی این راهکارها اقدام نموده است.
در یکصد و چهاردهمین نشست شورای مدیران سازمان منطقه ویژه پارس ، مدیر جذب سرمایه و توسعه اقتصادی منطقه ویژه پارس با ارائه گزارشی به بیان تهدیدها، فرصت ها و راهکارهای افزایش جذب سرمایه در منطقه ویژه پارس پرداخت.

 

شناسه خبری: 26560

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو