توليد انواع وسايل بازي پلي اتيلن در منطقه ويژه اقتصادي شيراز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26604
ساعت 15:05 يکشنبه 30 تير 1392
شركت قصر بازي پارسيان يكي از كارخانجات مستقر و فعال در منطقه ويژه اقتصادي شيراز است كه درزمینی به مساحت 3400 متر مربع در زمینه طراحی و تولید انواع وسايل بازي پارك ها و تجهيزات مبلمان شهري فعاليت دارد.

به گزارش پايگاه خبري مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، اين شركت با توليد 2700 قطعه از وسايل بازي از جنس پلي اتيلن و توليد 1200 صندلي شهري (مبلمان شهري) و همچنين 1400 عدد سطل زباله در ابعاد گوناگون در ماه، يكي از پيشتازان فعال اين صنعت در منطقه ويژه اقتصادي شيراز و در سطح كشور است.
كليه مواد اوليه و محصولات شركت قصر بازي پارسيان منطبق با استانداردهاي جهاني ISO 9001 بوده و داراي تاييديه و مهر استاندارد از سازمان استاندارد ملي ايران است.
این شركت با دارا بودن دانش فني داخلي و نيروهاي متخصص و كاردان، 85 درصد مواد اوليه خود را از داخل كشور و 15 درصد ديگر را از خارج از كشور تأمين مي كند. همين امر سبب شده تا در اين بخش نيز به خودكفايي رسيده و از خروج قابل توجه ارز به خارج از كشور جلوگيري بعمل آيد.
اين محصولات مي توانند پاسخگوي مناسبي براي متقاضيان و مشتريان ويژه خود همچون شهرداري ها، دهياري ها، مهدكودك ها، پارك ها و ديگر سازمانهاي مرتبط باشند.
همچنين در آينده اي نزديك اين محصولات به كشورهاي همسايه همچون عراق، تاجيكستان، پاكستان و بحرين صادر خواهد شد.
لازم به ذكر است كه براي توليد محصولات ذكر شده؛ از بهترين و مرغوب ترين قالب هاي روز دنيا به همراه فن آوري هاي جديد و پيشرفته بهره برده كه اين گونه قالب ها براي نخستين بار در كشور و در كارخانه قصر بازي پارسيان مستقر در منطقه ويژه اقتصادي شيراز به كار گرفته شده است.

شناسه خبری: 26604

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو