راه اندازی هر پتروشیمی فتح یك جبهه در حماسه اقتصادی است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26675
ساعت 10:53 سه شنبه 15 مرداد 1392
معاون وزیر نفت از طرح های در دست اقدام صنعت پتروشیمی ماهشهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی طی یک سفر دو روزه، از طرح های پتروشیمی تخت جمشید، کارون 2 و شهید رسولی بازدید کرد.
عبدالحسین بیات که به همراه کارشناسان و مدیران ستادی پتروشیمی به ماهشهر آمده بود مطابق معمول سفرهای خود، پس از بازدید میدانی از پروژه ها، در جلسات جداگانه به بررسی تفصیلی پیشرفت بخش های مختلف فعالیت ها پرداخت.
وی در جلسه پتروشیمی کارون ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی کارکنان تلاشگر پتروشیمی که زیرساخت های صنایع کشور را آماده سازی می کنند، گفت: اگر چه کار در پتروشیمی بسیار سخت است اما شما مردان ایران زمین مردانی پولادین اراده هستید و در دنیای حاضر که دنیای جنگ اراده هاست، افتخار ما به مکتب اراده ساز، انسان ساز و حیات بخش اسلام است.
وی حماسه سیاسی را زیرساخت حماسه اقتصادی دانست و تأکید کرد: حماسه اقتصادی بایستی با تکمیل زیرساخت های صنعتی با سرعت هر چه تمام تر آغاز شود و اصلی ترین زیر ساخت اقتصادی در صنایع کشور پتروشیمی ها هستند و هر پروژه ای که به اتمام برسد بخشی از حماسه اقتصادی محقق شده است.
بیات افزود: صنعت پتروشیمی، مادر صنایع بسیاری است که با شکل گیری و توسعه پتروشیمی، در سایر صنایع نیز توسعه پایدار جاری می شود. چرا که توسعه پایدار کشور تنها بر مبنای زیرساخت های اساسی و پایدار کشور می تواند شکل بگیرد که صنعت پتروشیمی از جمله آنها است.

شناسه خبری: 26675

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو