یک روز برای خبرنگاران حوزه‌ پتروشیمی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26716
ساعت 00:50 شنبه 26 مرداد 1392
آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و با حضور مدیرعامل سازمان حاکم در این منطقه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، این مراسم که در آن خبرنگاران و صاحبان قلم و رسانه ی مرتبط با حوزه‌ پتروشیمی‌های این منطقه حضور داشتند، در فضایی رسانه‌ای، چالشی و مورد انتظار اصحاب رسانه تنظیم و اجرا شد.
برنامه‌ی امسال با هماهنگی مجمع روابط عمومی‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و به میزبانی سازمان منطقه ویژه و با حضور اعضای مجمع روابط عمومی شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیرعامل و مسئولین سازمان منطقه ویژه، اصحاب رسانه، خبرنگاران، روزنامه نگاران و صاحبان قلمی که با این شرکت ها در ارتباط بودند، برگزار شد.
اگر چه مسئولین اجرایی مراسم، این برنامه را برای 2 ساعت طراحی کرده بودند اما بحث ها، اظهار نظرها، طرح مسائل و پاسخ گویی ها حدود 2 برابر زمان اولیه به طول انجامید.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در سخنان آغازین خود ضمن خوش آمدگویی به میهمانان صاحب قلم و رسانه‌، گفت: عدم امنیت جانی و شغلی، تهدید، توهین، آزار و اذیت و شکنجه‌ی خبرنگاران در جهان امروزی از جمله‌ زشتی ها و پلیدی‌ هایی است که بر آسمان تمدن بشری سایه افکنده و بایستی برای این جهل و سیاهی چاره اندیشی کرد.
علی یزدانی پس از اشاره به آمارهای جهانی از وضعیت خبرنگاران در سطح دنیا در خصوص وضعیت خبرنگاران در داخل کشور افزود: براساس آمارهای منتشره از مراجع رسمی هم اکنون نزدیک به 8 هزار نفر در 1900 نشریه در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند و نام 244 شهید، 50 جانباز و 12 آزاده‌ خبرنگار در لیست نهادهای انقلابی کشور وجود دارد که نشان از فداکاری و از جان گذشتگی این عزیزان در انجام رسالت خود در اعلام مظلومیت ملت ایران طی 8 سال دفاع مقدس است.
پس از مقدمات نسبتا رسمی، فرصت هایی جداگانه به نمایندگان رسانه‌ها و نماینده‌ مجمع روابط عمومی‌ های منطقه ویژه داده شد تا از پشت تریبون رسمی سالن، مسائل و پاسخ های خود را مطرح کنند.
پس از آن فضای جلسه صمیمی‌تر شده و هر کدام از اصحاب رسانه توسط میکروفن های توزیع شده در میان آنها، سخنان و مطالبات خود را بدون محدودیت از مدیران و مسئولین روابط عمومی‌های شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه بیان داشتند که با دستور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، به این بخش زمان بیشتری اختصاص داده شد.
در ادامه، جهت جمع بندی و پاسخ به مسائل مطرح شده، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پایان‌بندی نسبتا مفصلی بر تمامی گفتگوها و بحث‌های مطرح شده داشت.
در پایان مراسم رسمی و پیش از آغاز گفتگوهای مرسوم و گروهی اصحاب رسانه و روابط عمومی ها در راهروها و سالن، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران و تلاشگران عرصه‌ اطلاع رسانی تقدیر شد.

شناسه خبری: 26716

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو