تاکید وزیر نفت بر توسعه و عمران شهری محیط پیرامونی پارس جنوبی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26766
ساعت 09:51 شنبه 2 شهريور 1392
وزیر نفت در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بر خدمات رسانی مطلوب، بهینه و با هدف رفع کمبودها و دغدغه های مردم و محیط پیرامونی صنعت نفت در منطقه پارس جنوبی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، نصوری در نشست با وزیر نفت با ارائه گزارشی به بیان عملکرد سازمان منطقه ویژه پارس در حوزه خدمات رسانی به محیط پیرامونی پرداخت.
مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس در این نشست ضمن تشریح برخی خدمات صورت گرفته در حوزه کمک های عام المنفعه گزارشی از عملکرد اجرایی پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری و پروژه های زیرساختی و تاسیساتی در محیط پیرامونی صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور بیان نمود.
در این نشست وزیر نفت با اشاره به نقش محیط پیرامونی در کمک به رشد اقتصادی و صنعتی کشور در پارس جنوبی بر خدمات رسانی جدی به محیط پیرامونی تأکید کرد و گفت: در راستای خدمات رسانی مطلوب به محیط پیرامونی، احداث و گسترش فضای سبز و فضاهای ورزشی و تفریحی، زیرساخت های اساسی از جمله تأمین و ارتقاء آبرسانی، برق و توسعه فضاهای درمانی و بهداشتی باید در اولویت برنامه های کاری سازمان منطقه ویژه پارس قرار گیرد.
وزیر نفت در این راستا به نصوری مأموریت داد تا با تشکیل کارگروهی تدوین طرحی جهت ساماندهی و ارتقاء کیفیت خدمات رسانی مطلوب به محیط پیرامونی در این راستا گام های اساسی برداشته شود.
زنگنه ضمن پس از شنیدن گزارش نصوری در حوزه اجرایی شدن پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری و ارائه برخی راهکارها و پیشنهادهای بهبود فعالیت های این حوزه در این خصوص نیز گفت: موارد مد نظر مقام معظم رهبری در عسلویه باید با جدیت پیگیری شود و نهایی شدن مصوبات سفر ایشان باید در اولویت و دستور کاری وزارت نفت قرار گیرد و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز به عنوان متولی این بخش باید به جد پیگیر این امور باشد.
وزیر نفت در پایان به خدمات رسانی فوری به شهرهای عسلویه، نخل تقی، بیدخون و چاه مبارک اشاره کرد و از مدیران صنعت نفت خواست در این خصوص اهتمام جدی ورزند.

شناسه خبری: 26766

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو