دوره آموزشي كايزن و بهبود مستمر در منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني (ره) برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26770
ساعت 10:18 شنبه 2 شهريور 1392
سرپرست طرح و توسعه بنادر خوزستان از برگزاري دوره آموزشي كايزن وبهبود مستمربا مشاركت چشمگيركاركنان اين اداره كل وشركت هاي عضو جامعه بندري طي دو روز متوالي در سالن آمفي تئاتراداره آموزش منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، جهانگير نجاتي با اعلام اين خبر اظهار داشت: در راستاي افزايش مشاركت كاركنان در نظام پيشنهادها، آشنايي آنها با مفاهيم كايزن وبهبود مستمر وتثبيت روش هاي كاري نو و خلاق دوره آموزشي كايزن و بهبود مستمر برگزار شد.
نجاتي درادامه تصريح كرد: طي اين دوره 2 روزه كه با حضور بيش از 100 نفراز كاركنان اداره كل وكاركنان شركت هاي مستقر در مجتمع بندري برگزارشد به بيان مفهوم و پياده سازي مدل كايزن و نقش موثر آن در بهبود كيفيت سازمان ها و با ارائه راهكارهاي مناسب و چگونگي دستيابي به آنها و همچنين تشريح اصول نگرش و مديريت كايزني و برخي از تكنيك هاي بهبود مستمر در سازمان ها پرداخته شد.
سرپرست واحدطرح و توسعه، ارتقاي منابع انساني و فرهنگ سازماني، بهبود عملكرد و نتايج اقتصادي، ايجاد بانك اطلاعات قابل دستيابي همگاني به گام ها و فرصت هاي بهبود را از عناوين اهداف استقرار نظام پيشنهادها بر شمرد.

شناسه خبری: 26770

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو