توليد انواع تابلوهاي برق در منطقه ويژه اقتصادي شيراز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26854
ساعت 11:56 يکشنبه 17 شهريور 1392
شركت صنعتي فارس اسكات مجري پروژه هاي برق، كنترل و ابزاردقيق بصورت EPC در زمينه صنايع نفت، گاز، پتروشيمي، سيمان، فولاد، سيلو يكي از كارخانجات مستقر و فعال در منطقه ويژه اقتصادي شيراز است كه درزمینی به مساحت 5000 متر مربع فعاليت دارد.

به گزارش پايگاه خبري مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اين شركت با توليد انواع تابلوهاي JB, LCS, LV, MV, HV, MCC PLC و همچنين توليد فيدرهاي ثابت و كشويي يكي از پيشتازان فعال اين صنعت در منطقه ويژه اقتصادي شيراز و در سطح كشور است. 
كليه مواد اوليه و توليدات شركت صنعتي فارس اسكات منطبق با استاندارد جهاني ISO 9001-2008 سيستم مديريت كيفيت بوده و داراي رتبه يك صنعت و معدن از سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور است.
اين شركت با دارا بودن دانش فني داخلي و نيروهاي متخصص و كاردان، حدود 30 درصد مواد اوليه خود را از داخل كشور و 70 درصد ديگر را از خارج از كشور تامين مي كند. همين امر سبب شده تا در اين بخش از صنعت نيز به خودكفايي رسيده و از خروج قابل توجه ارز به خارج از كشور جلوگيري شود.
اين محصولات مي توانند پاسخگوي مناسبي براي متقاضيان و مشتريان ويژه خود همچون شركت هاي بزرگ نفت، گاز، پتروشيمي، سيمان، سيلو و ديگر سازمانهاي مرتبط باشند.
از پروژه هاي در دست اجراي اين شركت مي توان به طراحي، ساخت، نصب و راه اندازي تجهيزات كنترل و ابزاردقيق و خريد تجهيزات ابزار دقيق مس سرچشمه كرمان و همچنين نصب ، تست و تك استارت كليه تجهيزات برق ، كنترل و ابزار دقيق كارخانه سيمان لامرد به ظرفيت 3800 تن كلينكر در روز و تعمير و نگهداري برق ، كنترل و ابزار دقيق پالايشگاه گاز NGL جزيره سيري اشاره کرد.

شناسه خبری: 26854

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو