تأکید رئیس کمیسیون عمران مجلس بر رفع موانع اجرایی توسعه بندر نوشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27077
ساعت 09:54 شنبه 27 مهر 1392
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بر حمایت همه جانبه جهت رفع موانع و چالش های موجود در زمینه توسعه این بندر تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سید مهدی هاشمی به همراه قاسم احمدی نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در رأس هیأتی از بخش های مختلف اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران بازدید کردند.
سید نبی سیدپور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در جریان این بازدید ضمن تشریح اهم فعالیت ها و دستاوردها ی اداره کل طی سال های گذشته، گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ها و طرح های در دست اقدام و مهم ترین مشکلات و چالش های پیش روی اداره کل به ویژه در زمینه احداث راه دسترسی و تملک اراضی جهت احداث بندر خشک را ارائه کرد.
وی اعمال وظایف حاکمیتی در بخش دریانوردی مطابق با کنوانسیون های بین المللی، بندرداری، صدور گواهینامه های دریانوردی،کنترل شناورهای تفریحی، نظارت بر ساخت و سازهای ساحلی از مهمترین وظایف اداره کل عنوان کرد.
در ادامه قاسم احمدی طی سخنانی با اشاره جایگاه و نقش بندر نوشهر در رشد و شکوفایی منطقه، احداث راه دسترسی بندر به کمربندی با لحاظ کردن مسایل زیست محیطی وکاهش مشکلات ترافیکی و تملک اراضی پشتیبانی را تنها راه نجات بندر نوشهر و ایجاد اشتغال پایدار در غرب استان مازندران عنوان کرد.

شناسه خبری: 27077

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو