بازدید مدیران منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از سرخس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27092
ساعت 18:35 يکشنبه 28 مهر 1392
گروهی متشکل از مدیر عامل، ریاست و اعضاء هیئت مدیره و معاونین منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از منطقه ویژه اقتصادی سرخس بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در این بازدید گفت: با توجه به بازدید به عمل آمده منطقه ویژه اقتصادی سرخس در سال قبل از این منطقه، بر آن شدیم تا جهت همکاری و هم فکری بیشتر بین مجموعه مدیران و کارشناسان مناطق ویژه اقتصادی و استفاده از تجربیات و بازدید از امکانات زیربنایی که در این مناطق مستقر شده است، بازدیدی نیز از مجموعه منطقه ویژه اقتصادی سرخس داشته باشیم که این مهم نیز با هماهنگی های به عمل آمده صورت پذیرفت.
غلامرضا مختاری گفت: در این بازدید نشستی با مدیرعامل و مدیران عالی منطقه ویژه اقتصادی سرخس برگزار شد.
مختاری در این جلسه ضمن بیان موقعیت استراتژیک و امتیازات خاص بوشهر و سرخس افزود: بوشهر در جنوب ایران و دروازه ورود کالا از جنوب و آب های گرم خلیج فارس و سرخس در نقطه رأس کریدور شرق می توانند به عنوان یک کریدور حمل و نقل ایفای نقش نمایند.
وی با بیان موقعیت های ممتاز و خاص منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: با توجه به برخورداری شرایط 20 درصد معافیت از سود بازرگانی و زمینه استعدادهای فراوانی که منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، علی الخصوص در موضوع بسته بندی انواع ماهی های تن، میگو و تنوع خرمای صادراتی می توان با بازاریابی مناسب از طریق سرخس، این محصولات را به آسیای میانه صادر کرد.
بازدید از زیرساخت های صنعتی و گردشگری استان خراسان رضوی همچون کارخانه ایران خودرو خراسان و شرکت مگاپ (پیشرفته ترین مجموعه گمرکی، انبارداری و پایانه ای نوین) نیز بازدید به عمل آمد.

شناسه خبری: 27092

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو