ارتقاء پایانه صادراتی در پایانه های گازی عسلویه

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27094
ساعت 09:51 دوشنبه 29 مهر 1392
در جلسه اخیر بررسی و پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌ای شرکت پایانه‌های نفتی ایران، پروژه های مربوط به ارتقای ظرفیت و توان عملیاتی پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سومین جلسه بررسی و پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌ای شرکت پایانه‌های نفتی ایران به منظور بررسی آخرین وضعیت این پروژه ها و رفع مشکلات آنها با حضور رئیس پایانه عسلویه، مسئولان و کارشناسان شرکت پایانه‌های نفتی ایران، مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید نفت و گاز و مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران در عسلویه برگزار شد.
در این نشست، پروژه های مربوط به ارتقای تاسیسات و توان عملیاتی پایانه عسلویه و نیاز به تامین افزایش اعتبارات برای اجرایی شدن آنها بررسی شد؛ پروژه هایی که به گزارش مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، هم اکنون در مرحله مطالعه، طراحی، سفارش کالا و یا شروع برگزاری تشریفات مناقصه هستند.
نمایندگان مدیریت برنامه ریزی تلفیقی در این جلسه تاکید کردند که پروژه های مندرج در فهرست طرح های اولویت دار، در اولویت تامین اعتبار برای اجرا قرار دارند و براین اساس نیز افزایش اعتبارات پروژه‌ها مورد پیگیری قرار می گیرد.
حاضران در این نشست، از تاسیسات پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه شامل سیستم کنترل و اندازه‌گیری، آزمایشگاه اسنادی، محل آماده شده برای احداث آشیانه، اسکله استقرار شناورهای عملیاتی و محل تسطیح شده برای طرح اضطراری اسکان کارکنان اقماری پایانه عسلویه و مخازن متمرکز ذخیره سازی میعانات گازی (که پس از راه اندازی به شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان بهره بردار واگذار خواهند شد) بازدید کردند.
 

شناسه خبری: 27094

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو