تاکید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بر شاخص زمان برای پیشبرد پروژه ها

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27125
ساعت 12:22 چهارشنبه 1 آبان 1392
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بر زمان به عنوان نخستین شاخص و اولویت های فعالیت های پارس جنوبی تاکید کرد و افزود: برای بهبود امور و فعالیت های شرکت نفت و گاز پارس به صورت روزانه تلاش کرد و انجام فعالیتی که مختص به امروز است نباید به فردا واگذار شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معاون وزیر نفت افزود: عوامل متعددی در تاخیر پروژه های پارس جنوبی دخیل است که با هنر مدیریت می توان آنها را شناسایی و در راستای بهبود امور قدم برداشت.
جوادی گفت: برای به ثمر رساندن پروژه های پارس جنوبی، فرصت آزمون و خطا وجود ندارد زیرا با هر روز تاخیر از درآمد 100 میلیون دلاری، کشور بی نصیب خواهد ماند و این رقم بزرگی است و باید با احساس مسئولیت زمان را از دست ندهیم.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، خط قرمز شرکت نفت و گاز پارس را زمان اعلام کرد و افزود: اگر به زمان توجه شود و در اولویت فعالیت ها قرار گیرد، بی تردید صرفه جویی نیز به دنبال آن ایجاد خواهد شد.
وی در در ادامه از شرکت نفت و گاز پارس به عنوان یک شرکت بزرگ با ماموریت پیچیده یاد کرد و افزود: این شرکت همزمان در دو بخش توسعه ای و تولیدی فعالیت می کند و این موضوع یکی از دلایل پیچیدگی این شرکت است.
جوادی با تاکید بر روند سالم سازی فرآیندها نیز گفت: باید از مجموعه روش های بهتر برای پیشبرد اهداف شرکت نفت و گاز پارس استفاده کرد.
به گفته جوادی، شرکت نفت و گاز پارس در بخش فعالیت های توسعه ای، بزرگترین شرکت از لحاظ حجم قراردادها در کشور است.
معاون وزیر نفت بر روند تسریع پیشرفت پروژه های نفت و گاز پارس تاکید و تصریح کرد: درآمد 100میلیون دلاری روزانه از فازهای پارس جنوبی باید هر چه زودتر محقق شود.
گفتنی است، مدیرعامل شرکت نفت ایران، در این مراسم از زحمات محمد رضا زهیری، مدیرعامل قدیم شرکت نفت و گاز پارس تقدیر و برای علی اکبر شعبان پور، مدیرعامل جدید این شرکت آرزوی موفقیت در سمت جدید کرد.
 

شناسه خبری: 27125

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو