معاون توسعه و تجهيز سازمان بنادر از پروژه هاي عمراني در بندر امام خميني (ره) بازديد كرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27155
ساعت 10:55 يکشنبه 5 آبان 1392
كبريايي،عضو هيأت عامل و معاون توسعه و تجهيز سازمان بنادر و دريانوردي طي سفر خود به بندر امام خميني(ره) از تازه ترين اقدامات دستاوردهاي اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان در زمينه تعمير و ارتقاء تجهيزات استراتژيك خشكي ، دريايي و تاسيسات نفتي در حال احداث در مجتمع بندري امام خميني (ره) بازديد كرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، طي اين بازديد يك روزه كه عبدالكريم رزازان مديركل تامين و نگهداري تجهيزات و مهندس فتحي مديركل مهندسي و عمران سازمان بنادر و دريانوردي نيز وي را همراهي مي كردند،ضمن بازديد از تأسيسات پايانه هاي ترانزيت نفتي در مجتمع بندري از آخرين وضعيت پيشرفت فيزيكي و تمهيدات به كار گرفته در اين خصوص توسط سرمايه گذار اين پروژه به منظور تسريع در روند احداث آن مطلع شد.
كبريايي در ادامه اين بازديد ضمن بازديد از تعمير گاه متمركز تجهيزات خشكي و تنها مركز اختصاصي HSE تعمير گاه خشكي در سطح بنادر كشور ، با توضيحات مسئولين اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان از عملكرد و اقدامات اين مركز در زمينه ي ارتقاء و گسترش فرهنگ ايمني در بخش تجهيزات خشكي آگاه شد.
اين هيأت در ادامه بازديدش از اقدامات صورت گرفته در بخش تعمير و بهسازي تجهيزات استراتژيك خشكي از جمله جرثقيل هاي ساحلي كه با تلاش و توان نيروهاي متخصص داخلي ارتقاء يافته اند، ديدن كرده و ضمن گفتگو با كارشناسان اين پروژه تعميراتي از جزئيات و نحوه اقدامات صورت گرفته در اين خصوص مطلع شدند.
معاون توسعه و تجهيز سازمان بنادر و دريانوردي و هيأت همراه ضمن بازديد از مركز كنترل ترافيك دريايي از اقدامات اداره تعمير و نگهداري تجهيزات الكترونيكي و مخابرات در زمينه راه اندازي رادار هاي پر قدرت در سايت هاي VTS و سامانه جهت ياب راديويي (DF) كه به منظور ارتقاء هر چه بيشتر ايمني ترافيك شناورها در آبراه خورموسي به همت نيروهاي متخصص داخلي به كار گرفته شده، تقدير كرد.
بازديد از روند تعمير و بازسازي شناورهاي خدماتي درحوزه تعمير و نگهداري تجهيزات دريايي از بخش هاي ديگر اين بازديد بود كه ضمن سركشي از بخش هاي مختلف شناور دزفول با مراحل پيشرفت تعميرات اين شناور آشنا شدند.
در ادامه در اين بازديد كبريايي ضمن شركت در جلسه مشترك با ابراهيم ايدني مدير كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان، آخرين وضعيت پيشرفت پروژه هاي عمراني و زير بنايي را با حضور سرپرست واحد مهندسي و عمران ، روساي ادارات ، كارشناسان ناظر و مشاور پروژه ها بحث و بررسي كرده و موانع و مشكلات و تازه ترين وضعيت هريك از پروژه ها را مورد ارزيابي قرار دادند.
كبريايي در ارزيابي نهايي مجموعه پروژه هاي عمراني اين اداره كل با اشاره به روند كند تزريق اعتبارات اظهار داشت: روند پيشرفت پروژه ها عليرغم اين مورد بسيار مطلوب بوده و در بين بنادر كشور كم نظير ارزيابي مي شود.
وي ضمن تشكر از مشاركت بخش خصوصي در احداث پروزه هاي عمراني بزرگ در بندر امام خميني (ره) ، روند جذب سرمايه گذاري بخش خصوصي را چشمگير برشمرد.
ايدني مدير كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان ضمن تشكر از حسن توجه مديران سازماني به روند توسعه در بنادر خوزستان ، جلب مشاركت بخش خصوصي بر اساس تعامل و همكاري صادقانه با آنان ، عدم اتكاء صرف به منابع دولتي، اجراي پروژه هاي جديد با كاربري ايجاد يك امكان و جنبه جديد جهت توسعه ظرفيت عملياتي و كمك به رونق تخليه و بارگيري در مجتمع بندري را از اهم ويژگي هاي مجموعه اقدامات صورت گرفته طي سال هاي اخير برشمرد.

شناسه خبری: 27155

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو