تامین مالی پروژه های پارس 2 در کنگان تسریع می یابد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27181
ساعت 09:52 چهارشنبه 8 آبان 1392
در یکصد و هفدهمین جلسه شورای مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که در سایت پارس دو کنگان برگزار گردید بر تسریع در تامین مالی پروژه های پارس دو کنگان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این جلسه ضمن تاکید بر ماموریت این سازمان در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: این سازمان به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت مسوولیت اعمال مدیریت یکپارچه توسعه اقتصادی مناسبت در منطقه را بر عهده دارد و ضروری است از تمامی ظرفیت ها برای رسیدن به این مهم استفاده شود.
مسعود نصوری افزود: توسعه زیر ساخت های منطقه و افزایش برداشت از میدان گازی پارس جنوبی در اولویت برنامه های مقام عالی وزارت نفت قرار دارد که این امر بیش از پیش رسالت و مسوولیت ما را در راستای پشتیبانی پایدار از طرح های تولیدی و توسعه ای منطقه و بهبود شرایط سرمایه گذاری سنگین تر می کند.
وی تاکید کرد: منابع مالی پروژه ها با توجه به میزان پیشرفت آنان تامین شده و خوشبختانه با رویکرد جدید وزرات نفت در توجه به مسائل توسعه ای منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس هیچ گونه محدودیتی در تامین منابع مالی پروژه ها وجود ندارد.
گفتنی است یکصد و هفدهمین جلسه شورای مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به مدت دو روز در منطقه پارس دو کنگان برگزار شد که در روز نخست این جلسه بر رفع موانع پرداخت به موقع پروژه ها، تعامل و هماهنگی با مدیران پروژه ها مورد تاکید قرار گرفت. هم چنین در روز دوم که با حضور جانشین مدیر عامل در امور اجرایی و مدیر منطقه پارس یک برگزار شد مدیران و روسای سایت دو منطقه ویژه پارس به مسائل و دغدغه های کارکنان این منطقه پرداختند که در این زمینه دستوراتی به منظور رضایت مندی کارکنان صادر شد.
 

شناسه خبری: 27181

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو