فعالیت رسمی منطقه ویژه اقتصادی ازنا از هفته آینده آغاز خواهد شد

استاندار لرستان گفت: فعالیت رسمی منطقه ویژه اقتصادی ازنا از هفته آینده آغازخواهد شدمنطقه ویژه اقتصادی ازنا برغم اینکه چند ماه قبل به صورت رسمی افتتاح شده، اما همچنان شاهد وجود برخی مشکلات در روند فعالیت رسمی آن هستیم.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از ایلنا، هوشنگ بازوند در جریان سفر به شهرستان ازنا در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی مسایل و مشکلات موجود برای فعالیت منطقه وی‍ژه اقتصادی ازنا، افزود: درهمین ارتباط با بررسی علمی و کار‌شناسی مسایل و مشکلات این منطقه که با حضور مدیران و متولیان امرانجام شد، این منطقه فعالیت رسمی خود را از اواخر هفته آینده آغاز خواهد کرد.
وی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی ازنا برغم اینکه چند ماه قبل به صورت رسمی افتتاح شده، اما همچنان شاهد وجود برخی مشکلات در روند فعالیت رسمی آن هستیم.
استاندار لرستان گفت: به همین منظور، امروز در نشستی تخصصی و کاری که با حضور مدیران و مسئولان امر، نماینده مردم شهرستان در مجلس، فرماندار و سرمایه گذاران این منطقه برگزار شد، تصمیمات بسیار خوبی برای رفع مشکلات و راه اندازی رسمی این مجموعه ویژه اقتصادی اتخاذ شد.
وی افزود: برهمین اساس، در این جلسه مقرر شد تا مدیران دستگاه‌های اجرایی مسئول، ظرف چند روز آینده با تامین و تجهیز نیاز‌ها و امکانات و رفع مشکلات موجود، شرایط فعالیت رسمی و کامل این منطقه را فراهم کنند.
استاندار لرستان با بیان اینکه فعالیت رسمی منطقه ویژه اقتصادی ازنا از هفته آینده آغازخواهد شد، گفت: با توجه به مباحث مطرح شده و بحث و بررسی انجام شده در خصوص فعالیت این مجموعه، عدم اقدام مناسب و به موقع از سوی مسئولان برای اجرای مصوبات جلسه امروز در راستای راه اندازی این منطقه، پذیرفتنی نیست.
 

برچسب ها : منطقه ویژه ازنا
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو