افتتاح مجهزترین واحد بسته بندی چای صادراتی کشور در سرخس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27500
ساعت 18:39 يکشنبه 17 آذر 1392
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس در مراسم افتتاح مجهز ترین واحد بسته بندی چای صادراتی کشور گفت: تدبیردولت، این منطقه را به قطب صادرات کالا از شمال شرق کشور تبدیل می کند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویزه اقتصادی، محمد مهدی مروج الشریعه افزود: امروز با تدبیر دولت خدمتگذار و امیدی که در دل صاحبان صنایع و سرمایه گذاران در تمامی کشور علی الخصوص در منطقه ویژه اقتصادی سرخس جوانه زده،  این منطقه در آینده نزدیک به قطب بزرگ صادرات کالا در کشور تبدیل خواهد شد.
مدیر عامل منطقه ویژه سرخس افزود: با سرمایه گذاری آستان قدس رضوی و با هدف بزرگی که این منطقه در سال 1375 با حضور سران کشورهای دوست و همسایه جمهوری اسلامی ایران شروع بکار کرد با توجه به اشتراکات فراوان فرهنگی با این کشورها این منطقه باید تا کنون عنوان قطب عظیم صادرات و تولید در خاور میانه می شد.
وی افزود:این منطقه می تواند مرکز تبادلات بین المللی کشورهای عضو اکو شود.
نایب رئیس هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: هم جواری با کشورهای حوزه CIS و شمال قفقاز در مسیر جاده ابریشم می تواند به احیای محور ترانزیتی شرق کشور کمک نماید.
وی افزود:با حمایت های همه جانبه ای که از سرمایه گذاری در این منطقه انجام شده است حماسه عظیم اقتصادی در شمال شرق کشور تحقق می یابد و این امر نیازمند نگاهی ملی به این ظرفیت و پتانسیل بزرگ اقتصادی در شمال شرق کشور است.
 

شناسه خبری: 27500

آخرین اخبار

صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو