صادرات، تولید و بسته بندی کالاها در سرخس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27501
ساعت 18:53 يکشنبه 17 آذر 1392
با افتتاح یکی از مجهزترین و معتبرتیرین برندهای چای در کشور در منطقه ویژه سرخس، امکان تولید، بسته بندی و صادرات کالاها از این منطقه فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سعید امیراحمدی مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سرخس در این باره  گفت: با حضور مقامات استانی فرماندار و مسئولین شهرستان سرخس همچنین مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس، کارخانه بسته بندی چای به بهره برداری رسید.
وی افزود: با توجه به مزیت منحصر بفرد همجواری منطقه ویژه اقتصادی سرخس با کشورهای آسیای میانه و در امتداد آن چین و اروپا موضوع صادرات کالاهای داخلی به ویژه بسته بندی و صادرات مواد غذایی مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گرفته است.
امیر احمدی ادامه داد: با توجه به امکانات زیر بنایی و سرمایه گذاری عظیم آستان قدس رضوی در این منطقه و همچنین نیاز روز افزون آسیای میانه به تولیدات داخلی ما خصوصا در موضوع مواد غذایی؛ تولید و بسته بندی با کیفیت این محصولات چشم انداز روشنی را برای تحقق اهداف اقتصادی و آینده روشن را برای سرمایه گذاران ترسیم می کند.
مدیر روابط عمومی منطقه ویژه سرخس ادامه داد: واحد تولیدی و بسته بندی چای در این منطقه با سرمایه گذاری بیش از 20 میلیارد ریال در فاز اول بیش از 35 نفر از جوانان بومی شهرستان سرخس را جذب بازار کار کرده و در آینده نزدیک فازهای بعدی این واحد با هدف صادرات جهانی چای آغاز بکار می کند.

شناسه خبری: 27501

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو