رشد30 درصدي توليد مقالات علمي ،پژوهشي در منطقه ويژه بندرامام خميني(ره)

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27527
ساعت 11:41 چهارشنبه 20 آذر 1392
طي8 ماهه سال جاري،توليد مقالات علمي و پژوهشي در اين اداره كل به ميزان 30 درصد نسبت به مدت مشابه در سال91 افزايش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، جهانگير نجاتي معاون اداري و مالي و سرپرست واحد طرح وتوسعه اين اداره كل، به توليد بيش از 80 عنوان مقاله علمي و تخصصي درمنطقه ويژه اقتصادي بندرامام خميني(ره) اشاره كرده و گفت: تاكنون تعداد بيش از 34 عنوان مقاله در همايش ها و مجلات علمي ،تخصصي ملي وبين المللي پذيرفته و چاپ شده است.
وي همچنين تعداد كل پروژه هاي مطالعاتي نيازسنجي شده در سال جاري را بالغ بر 63 پروژه مطالعاتي ذكر نموده و بيان داشت : از اين مجموع تعداد 55 پروژه با توان داخلي توسط شوراي پژوهش اين اداره كل تصويب و 8 پروژه مطالعاتي باقيمانده جهت تاييد نهايي به معاونت هاي مربوطه در سازمان بنادر ودريانوردي ارسال شده است.
وي در پايان بيان داشت: موفقیت و توسعه در هر سازماني نیازمند گسترش رویکرد پژوهشی در سازمان است. پژوهش می‌تواند جلوی بسیاری از دوباره کاری‌ها، اتلاف وقت ها و هزينه ها را بگیرد و با ابرازخرسندي از ارتقاي جايگاه مطلوب پژوهش در اين اداره كل يادآور شد بيشتر پروژه هاي مطالعاتي تعريف شده با ماهيت كاربردي و در راستاي تصميم گيري هاي كلان انجام شده است.

شناسه خبری: 27527

آخرین اخبار

صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو