دیپلماسی انرژی و توانمندی های داخلی/برگزاری نوزدهمین نمایشگاه نفت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27563
ساعت 11:50 دوشنبه 25 آذر 1392
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی با شعار "دیپلماسی انرژی و توانمندی های داخلی" و با رویکرد توجه به بخش بین الملل و جذب سرمایه های این بخش اردیبهشت سال ٩٣ در تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از شانا، مدیر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در نخستین نشست تخصصی هم اندیشی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با حضور گسترده شرکت های داخلی و خارجی اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود؛ ضمن آنکه دبیرخانه این نمایشگاه با هدف جلب هر چه بیشتر مشارکت شرکت های داخلی و خارجی آغاز به کار کرده است.
اکبر نعمت الهی با بیان این که نمایشگاه بین المللی نفت دوره های گذشته در اواخر فروردین ماه برگزار می شد، گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، نمایشگاه نوزدهم در روزهای شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه ١٣٩٣ برگزار خواهد شد.
وی درباره بخش بازاریابی بین المللی در نمایشگاه نفت گفت: امسال شرکت های داخلی در کنار شرکت های خارجی در بخش بازاریابی بین المللی فعالیت می کنند؛ این در حالی است که در سال های گذشته این بخش از سوی شرکت های خارجی انجام می شد.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت از آغاز پیش ثبت نام نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در آینده ای نزدیک خبر داد و شعار این نمایشگاه را "دیپلماسی انرژی و توانمندی های داخلی " اعلام و تصریح کرد: این شعار توجه به بخش بین الملل و جذب سرمایه های بین المللی را نیز در بر دارد.
نعمت الهی بر طرح و نمایش موضوعات پژوهشی، توانمندی، عملکرد و نیازهای شرکت های تابعه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد.
مدیر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی بر ضرورت انجام کارها به صورت حرفه ای با توجه به تخصص های مورد نیاز در روابط عمومی ها تاکید کرد و خواستار ارتقا فعالیت های روابط عمومی در صنعت نفت و توجه جدی روسای روابط عمومی به امور محوله شد.
نعمت الهی به قدمت روابط عمومی شرکت ملی نفت به عنوان نخستین روابط عمومی کشور اشاره و تصریح کرد: روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران به عنوان یکی از بازوهای اصلی روابط عمومی اداره کل وزارت نفت، باید بیشتر از گذشته برای احقاق جایگاه خود تلاش کند؛ ضمن آنکه ارتقا جایگاه روابط عمومی ها لازمه کسب موفقیت و اجرای درست سیاست و راهبرد ها است.

شناسه خبری: 27563

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو