منطقه ویژه اقتصادی پیام آماده برای سرمایه گذاری است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27591
ساعت 18:10 چهارشنبه 27 آذر 1392
مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام کرج گفت: این مجموعه با تمام توان آماده ارائه خدمات به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از ایرنا، محمد علی مختاری افزود: تولید کنندگان می توانند با استفاده از ظرفیت و توانمندیهای مجموعه فرودگاهی و منطقه ویژه پیام نسبت به صادرات و واردات کالاهای مورد نیاز خود اقدام کنند.
وی بیان کرد: اکنون تمام تلاش ها در این مجموعه به گونه ای انجام می شود تا سرمایه گذاران به راحتی بتوانند مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی را به قیمت ارزانتری وارد و محصولات آنها را صادر کنند.
مختاری گفت: برای تحقق این مهم و استفاده از ظرفیت و توانمندیهای بخش خصوصی تاکنون در زمینه واگذاری زمین به 50 شرکت سرمایه گذار اقدام شده که از این تعداد 22 شرکت فعال شده و مابقی نیز در حال تجهیز و راه اندازی هستند.
وی یادآورشد: با فعال تر شدن این مرکز اقتصادی و همکاری مسوولان مرتبط کشوری بویژه البرز می توان به بهتر شدن فضای اقتصادی و اشتغال در این استان کمک کرد.
فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام در جنوب کرج در زمینی به مساحت 10 هزار هکتار واقع شده که 3 هزار و 600 هکتار آن به منطقه ویژه اقتصادی و یک هزار هکتار آن به شهرک الکترونیک ˈ ICT ˈ اختصاص داده شده است.

شناسه خبری: 27591

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو