بازدید مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه از بندر امیرآباد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27765
ساعت 16:24 شنبه 21 دی 1392
منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد میزبان مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی بود.

به گزارش  پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، جعفر آهنگران ضمن بررسی امکانات و مزایا و زیرساخت های ایجاد شده در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد از پروژه های سرمایه گذاری بخش خصوصی هم بازدید کرد.
مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی، پیشرفت های بندر امیرآباد را در سال های اخیر بی سابقه خواند و از این منطقه به عنوان یکی از مهم ترین و موفق ترین مناطق ویژه اقتصادی کشور نام برد.
در ادامه این بازدید مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد نیز ضمن ارائه آمار عملیاتی و حجم تخلیه و بارگیری و ترانزیت از این بندر، شفافیت عملکرد و حمایت از بخش خصوصی را یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت های صورت گرفته در این منطقه دانست.
سید علی نعیمی به سرمایه گذاری های انجام شده و در حال بهره برداری دربندر امیرآباد اشاره کرد و گفت : تنوع کالا و خدمات یکی از عوامل تضمین کننده بقای سازمان ها بشمار می رود. بنادر نیز از این قانون مستثنی نیستند، لذا یکی از اولویت های سازمان در این بندر و منطقه ویژه اقتصادی جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاران در حوزه های مختلف صنعتی، نفتی، خدماتی  تفریحی و رفاهی است.
نعیمی هم چنین افزود: در زمینه خدمات تخلیه و بارگیری هم علاوه بر استفاده از مدرن ترین تجهیزات دریایی و بندری، پروژه های جدیدی هم چون اسکله رو-رو ریلی و سه پست اسکله نیز برای بندر تعریف شده که با توجه به نیاز کشورها به افزایش تبادلات بازرگانی ضروری است.
جعفر آهنگران مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی و هیات همراه هم چنین از کارخانه تولید گچ، سورتینگ میوه و سبزیجات، تولید میلگرد، تولید کاغذ و سیلوهای غلات  هم بازدید کرد .

گالری تصاویر

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو