حضور بندر امیرآباد در دومین نمایشگاه بین المللی دریایی ایران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27980
ساعت 11:58 شنبه 12 بهمن 1392
دومین نمایشگاه بین المللی دریایی ایران در نمایشگاه بین المللی ایران برگزار شد و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد در آن حضور داشت.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآّباد به عنوان یکی از مراکز بزرگ جذب سرمایه گذاران خصوصی فعالیت های مختلف مرتبط با بخش های دریایی و بندری در این نمایشگاه به ارائه آخرین دستاوردهای این بندر پرداخت.
این نمایشگاه که با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد، ده ها شرکت داخلی و خارجی جدید ترین پیشرفت ها، فناوری ها و دستاوردها صنایع و خدمات دریائی داخلی و خارجی را عرضه کردند.
سیدعلی نعیمی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد هدف از شرکت در این نمایشگاه را معرفی امکانات و توانمندی ها و زیرساخت های انجام شده در زمینه های دریایی و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد عنوان کرد و گفت: معرفی توانمندی ها و دستاوردهای دریایی ایران گسترش فرهنگ دریایی، ترویج نگرش تخصصی و علمی به صنعت دریایی و دریانوردی، ارتقای دانش حوزه های مرتبط دریایی، معرفی تفریحات و ورزش های دریایی، معرفی اماکن تفریحی کشور و تأکید بر استفاده از آبزیان خوراکی دریایی، از اهداف برگزاری نمایشگاه دریایی ایران به شمار می رود.
برگزاری یک همایش و سه کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف دریایی و هم چنین ارائه خدمات مختلف تورهای ساحلی و دریایی و مسابقات گوناگون مربوط به حوزه دریا از برنامه های جانبی دومین نمایشگاه بین المللی دریای ایران بود.

 

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو