بازدید نماينده ولي فقيه استان البرز از فرودگاه پیام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27991
ساعت 10:07 دوشنبه 14 بهمن 1392
همزمان با آغاز جشن هاي دهه مبارك فجر در سراسر ميهن اسلامي، فرودگاه و منطقه ويژه اقتصادي پيام ميزبان حضرت آيت ا.. حسيني همداني نماينده ولي فقيه در استان البرزو امام جمعه شهرستان بود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در اين نشست محمدعلی مختاري مدير عامل شركت باتفاق اعضاي هيئت مديره، مديران بخشهاي مختلف ومشاور شهرICTجهت آشنايي بيشتر با شركت و فرودگاه گزارشی در قالب پاورپوینت از نحوه فعاليت فرودگاه ومنطقه ويژه اقتصادي پيام ارئه دادند .
بعد از اتمام گزارش های ارائه شده، امام جمعه كرج در يك پرواز هوايي نيم ساعته موقعيت  فرودگاه و استان البرز را مورد ارزيابي قرار داد.
درادامه بازديد امام جمعه كرج به ورود تاريخي حضرت امام خميني(ره) اشاره کرد و گفت: هيچ حركتي از امام خميني(ره) غير خدايي نبود، آزادي امروز ما مرهون آرمان هاي امام راحل و به دنبال آن رهبري شجاعانه و فرزانه مقام معظم رهبري است. امام خميني (ره)  فقه، دستورات ديني و احكام اسلامي را درجامعه عملياتي كرد و ثابت كرد مباني اسلامي و فقه توانايي اداره كردن جامعه را دارند .
ايشان در ادامه به بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه اشاره كرد كه نشات گرفته از انقلاب اسلامي ايران است گفت: دركشورهاي منطقه مردم به رشد و آگاهي و استبداد ستيزي رسيدند، اما به علت نداشتن رهبري فرزانه نتوانستند  به طور کامل به آن دست پیدا کنند .
امام جمعه كرج  در قسمتی دیگر از سخنان خود درباره پيشرفت  شركت و فرودگاه به مديران بخشهاي مختلف اشاره كرد و افزود: متاسفانه در مملكت عمر مديريتي كوتاه است. باید سعي شود برنامه ريزي ها در بخش هاي توسعه و پيشرفت صنعت وكشاورزي طولاني مدت باشد تا آيندگان بتوانند از آن ها استفاده و با برنامه ريزي باعث رونق منطقه شوند.
مديرعامل شركت خدمات هوايي پيام نيزدر جريان اين بازديد گفت: انتظار داريم با كمك مسئولان كشوري واستاني بتوانيم از ظرفيت و توانمندي اين مجموعه به خوبي استفاده كرده و زمينه توسعه ورونق اقتصادي آن بويژه درزمينه صادرات و واردات وحمل مسافر بيش از پيش فراهم كنيم .
مختاري افزود: جذب سرمايه گذاران خارجي و داخلي يكي از راهكارهاي مناسب براي رسيدن به اين هدف است.
او هم چنين ايجاد  نمايشگاه بين المللي در مجاورت فرودگاه وراه اندازي ناوگاه مسافربري هوايي را فرصتي براي رونق اقتصادي وگردشگري اين منطقه خواند .

شناسه خبری: 27991

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو