برای نخستین بار / برگزاری همایش سازمان های آینده نگر در بزرگترین بندر تجاری کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28013
ساعت 11:29 چهارشنبه 16 بهمن 1392
رییس اداره آموزش اداره کل بنادر ودریانوردی هرمزگان از برگزاری همایش یک روزه آموزشی سازمان های آینده نگر برای نخستین بار در دو نوبت صبح و بعدازظهر در بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسلم کشفی با بیان این خبر افزود: همایش آموزشی سازمان های آینده نگر در راستای ارتقای سطح آگاهی و دانش کارکنان با موضوع و ساختار سازمان های پیشرو با حضور بیش از 100 نفر شرکت کننده در نوبت صبح برای کارکنان و در نوبت بعدازظهر برای شورای اداری در ساختمان مرکزی مجتمع بندری شهید رجایی برگزار شد.
او با اشاره به اینکه دوره آموزشی مذکور با استناد به مقاله "علیرضا یوسفی" دکترای مدیریت استراتژیک و مدیر مرکز مطالعات استراتژیک دانشگاه گفت: محتوای همایش از متن مقاله این محقق و استاد دانشگاه با عنوان «ساختار سازمان های پیشرو در هزاره سوم» برداشت شده بود و مباحث نیز توسط علیرضا یوسفی ارایه شد.
کشفی گفت: این مقاله در نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک تهران (آذرماه سال جاری) رتبه برتر را به خود اختصاص داد.
رییس اداره آموزش اداره کل بنادر ودریانوردی هرمزگان در پایان گفت: در این دوره آموزشی مفاهیم و موضوعاتی از قبیل ویژگی های سازمان های آینده نگر، شاخصه های امنیت در دوران تکنومونوکراسی، خصوصیات ابر مدیران و سیر تحول سازمان های آینده نگر ارایه شد.

شناسه خبری: 28013

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو