صنعت نفت سهم خود را در ایجاد ساختارهای علمی ارتباطی در این حوزه ایفا کند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28170
ساعت 18:43 چهارشنبه 30 بهمن 1392
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: صنعت توسعه آفرین پتروشیمی به عنوان یک جزء و صنعت نفت به عنوان یک کل باید سهم بی بدیل خود را در ایجاد ساختارهای علمی ارتباطی در این حوزه ایفا کنند.

 به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علی یزدانی روز چهارشنبه در ششمین گردهمایی روسای روابط عمومی های صنعت نفت کشور در ماهشهر افزود: باید ساختارهای سنتی روابط عمومی تغییر کند و بر مبنای علمی به سمت  و سوی پویایی، توسعه و نوآوری حرکت کنیم.
ی اظهار کرد: هم اکنون ٣٦ درصد الگوی روابط عمومی ها الگوی تفاهم بازخورد و فهم متقابل است که باید این روند دنبال شود. 
یزدانی گفت: یکی از ویژگیهای منحصر بفرد روابط عمومی های مدرن و پویا پاسخگو بودن از نظر زمانی است یا همان اصطلاح معروف روابط عمومی های پیشرو و مدرن هفت در بیست و چهار.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی توضیح داد:  به این معنا  که این سازمان   هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته پاسخگوست.
وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در واقع روابط عمومی ها باید به جای رسانه مداری، روابط مداری و به جای روابط مداری، روابط عمومی مداری و مخاطب مداری را اصل قرار دهند.

شناسه خبری: 28170

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو