جذب 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌ بخش خصوصی در سال آینده در بنادر کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28284
ساعت 12:14 شنبه 10 اسفند 1392
معاون سازمان بنادر و دریانوردی گفت: حداقل جذب سرمایه‌گذار از بخش خصوصی در بنادر ایران برای سال 93 حدود 2000 میلیارد تومان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از ایسنا، علی جهاندیده اظهار کرد: سال آینده در بحث جذب سرمایه‌گذار برای مناطق ویژه اقتصادی سازمان بنادر اقدامات مهمی را انجام خواهیم داد.

سال آینده سال رونق ساخت و ساز در بنادر ایران
وی با بیان اینکه در ارتباط با بحث‌های مختلف ساخت و ساز و نوسازی ناوگان مسافری، ارتقای ایمنی در بنادرو ارتقای ظرفیت بنادربرنامه‌هایی برای سال آینده در حال انجام داریم، اظهار کرد: سال آینده سال رونق ساخت و ساز در بنادر ایران است.
جهاندیده با بیان اینکه سازمان بنادر برنامه‌های مختلفی برای مدیریت منابع بخش خصوصی در سال 93 خواهد داشت، افزود:‌ در راستای انجام برنامه‌ها به بعضی از طرح‌ها یارانه نیز پرداخت خواهیم کرد.
معاون سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: سازمان بنادر حدود پنج سال پیش 98 فروند لندیگراف بالای هزار تن از محل وجوه اداره شده نوسازی کرد و بخش اعظمی هم صندلی به ناوگان اضافه شده است و برای سال آینده نیز برنامه‌هایی در حال انجام داریم.

تامین شناورهای مناسب برای جابجایی مسافران قشم و کیش
وی با بیان اینکه برای عید نوروز برنامه‌ها و اقدامات مهمی را در راستای سرویس‌دهی به مسافران انجام خواهیم داد، گفت: بخش مسافری بنادر به ویژه بندرعباس از محل وجوه اداره شده سازمان بسیار متحول شده و شناورهای خوبی را برای خدمت رسانی به مردم به ویژه در قشم و کیش و جزایر دیگر برای ایام نوروز خواهیم داشت.

شناسه خبری: 28284

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو